Pomoc s nastavenim Wifi routera pri ADSL

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
pindrix
Amateur
Amateur

:(

Príspevok od používateľa pindrix »

Mam Linksys Wireless-G ADSL Home Gateway ... avsak neviem sa dostat cez setup ktory je na prislom cd ktore som dostal. Stale pise nejake problemy s VC settings a erro hlasku ye si mam skontrolovat isp nastavenie ... kokretne vypisuje chybu s Multiplexing a Encapsulation.

Ide o to, ze ja inak vlastnim modem od T com a ked zapojim aj modem tak to ako tak funguje no dost casto vypadava signal, pripadne ked sa yapne dalsi pc tak signal pada ray na jednom alebo na druhom....

No tento router som si kupil aby som nemusel modem pouzivat ... preto prosim potrebujem pomoc s tim nastavenim ... proste chcem modem uplne vypustit a ist len cez router kedze on uz sebe modem ma.... Prepacte ja som tak laik a potrebujem s tim pomoct .

//autoeditácia príspevku ( 08 Feb 2009, 10:52 )
dik za pomoc ludia, velmi ste mi tu pomohli ... budem odporucat dalej :smt019
MakeFake
Spammer
Spammer
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa MakeFake »

Prihlas sa na router cez webove rozhranie. IP by mala byt 192.168.1.1 alebo
192.168.1.2 pripadne 192.168.1.254.

Meno a heslo skus prazdne alebo admin admin.

Cez toto rozhranie vsetko potrebne nastavis.

Ak si nevies radi stiahni si so stranky vyrobcu manual.
pacho666
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok

Re: :(

Príspevok od používateľa pacho666 »

pindrix napísal: dik za pomoc ludia, velmi ste mi tu pomohli ... budem odporucat dalej :smt019
keby si aspon uviedol aky router mas(typ, vyrobcu, čislo)aby sa ti dalo pomoct, potrebujeme tieto parametre. ABy sa nasiel manual na nete a potom navrhnut, co dalej.... TAkze to tu skus napisat, lebo toto nestaci Linksys Wireless-G

EDIT: skusil som vygooglit, pri vlozeni toho "Linksys Wireless-G ADSL Home Gateway" a naslo toto: http://www.qcomp.sk/shopping/product_de ... t513002383