je to moj domov, nikde inde sa necitim tak ako doma..
ale mohlo by to byt aj lepsie po mnohych strankach... pristup ludi, ekonomicka vyspelost, lepsie socialne zabezpecenie pre ludi v nudzi, lacnejsie zdravotnictvo a kvalitnejsie sluzby, viac pracovnych prilezitosti...a pod.zatial sa ma to velmi ako studenta netyka,ale potom ano ...budem sa snazit prispiet k tomu aby to bolo uz len lepsie pre nas a ludi kt pridu po nas..
Kym som len student tak je to celkom fajn... nezazil som nic co by mi malo SR nejako znechutit.. ale bohuzial nemam s cim porovnavat, no mam rad prirodu a tu mame predsa prekrasnu, ci nie?
Za dvě. Tatry a prirodu mam rad, net tu je a celkom rychlo, jest mame co aj z dovozu, dobre ohodnotena praca je niekedy problem. Sanozrejme cigani... ah boze preco prave na Slovensku musia byt. No oni su vlastne vsade takze ani neni co vytknut.
taka slabsia dvojecka
Slovensko je krasna krajina s vynimkou nezateplenych panelakov...(v MT je teraz velky boom a fakt tie sidliska vyzeraju neporovnatelne krajsie ako povodne sede bloky)
Chcelo by to este vysie platy a zmenit zastarale myslenie mnohych ludi...
Včera doobeda som bol služobne na priľahlej dedine. Keď som vystúpil z autobusu a zahľadel sa do doliny na pasúce sa ovce na stráni, hrdo som si pripomenul svoju štátnu príslušnosť a to, že máme krásnu krajinu (len na oko, bohužiaľ).
myslim ze sa na Slovensku nemame na co stazovat , mame tu mnoho veci , ktore nam mozu zavidiet , myslim ze mnohi spoluobcania si nevazia to co tu mame . Platy niesu najhorsie , niesu ani neviem ako vysoke ale da sa kupit vsetko co treba , ocov kamos je Afganec a uz roky zije na Slovensku a hovori ze by uz inde ani nesiel a ze niektori Slovaci si fakt nevedia vazit to co tu mame , a ze na slovensku len malo ludi vie co je to skutocna bieda a strach. takze ja si fakt myslim ze sa mame dobre. Su tu aj problemy , ale tie su v kazdej krajine dal som 1