Zdravim, chcem od Vas radu:) co kupujete svojej neznej polovicke pod stromcek? ma 19 a stiebro, kozmetiku, plysaky atd. uz od mna ma a oblecenie jej kupovat nechcem lebo netrafim jej velkost ako vzdy:)poradte mi nieco pls btw som chudobny student takze vilu jej nekupim:)
nemusis zrovna kupovat nieco extra drahe, potesi aj "blbost" skus nejaky vankus s vasou fotkou, alebo lepsie nejake tricko daj urobit a na hrud daj svoju fotku. ty si urob take iste s jej fotkou a budete takto chodit po ulici. bude to sranda
daj jej spravit vankus,na ktorom bude vas spolocna fotka. Alebo sa da takisto spravit,ta sklenna gula,ktoru ked otocis tak tam snezi a dovnutra das takisto jej ci vasu fotku
Napr. ja som jej ku sperkom kupil este take velke plysove papuce v tvare zajaca:-)
No tak tie tricka, to by som povedal ze je uz trosku moc crazy ale napr. ja by som do toho siel Zalezi na tom aky ste "blazni". No samozrejme nech to nieje obycajne biele triko za 50sk. Nech to uz prosim vyzera.
No ale kazdopadne myslim, ze aj ten vankus s vasou peknou fotkou ju urcite potesi... a k tomu nejaku malickost este... trebars ju vezmi do obchodaku medzi parfemy a tam sa jej isto nejaky zapaci
Haslerka napísal: ja som expert ak si nevies dat rady,napis mi co ma rada,o com sa zaujima a ja nieco vygenerujem (okej spodne pradlo je posledna moznost)
Jasne, spodne pradlo je takisto dobry napad. Horsie to je pri vybere velkosti.
yazoo napísal:Jasne, spodne pradlo je takisto dobry napad. Horsie to je pri vybere velkosti.
A tak treba to mat bud v oku,alebo ist spolu nenapadne na nakupy a spytat sa medzi recou na jej cislo,alebo ked sa nepozera pozri sa na cedulku jej nohaviciek pripadne podprsenky...ako ako vravim vacisna to na uz v oku pripadne v rukach zmerane