DVD slim Napalovačka
DVD slim Napalovačka
Zdravim chcel bi som vymenit v svojom notase mechaniku ale neviem podla coho si mam vybrat ako znacku by som aj vedel ale neviem ake to je s napojenym na maticnu dosku resp ci su rozdielne porty na pripojenie podla maticnej dosky a ak ano tak ci neexistuje neaky program nato ako to zistit aky port tam mam ,
DIK
DIK
-
Kibo
Hardcore addict
- Kontaktovať používateľa:
sucastou nera je DiscSpeed... to je program urceny na test kvality DVD a CD a teoreticky aj Nero InfoTool by mohol pomoct, ine programy by pomohol najst stryco google
/ vplyv na napalovanie ma aj pocet procesov pocas neho, ci pozeras film popri tom a tak, ale to asi vies. najistejsie je nechat iba napalovat a tu chvilu pockat. ale vseobecne je velky problem napalit DVD film aj s menu. staci, ze je zle ripnuty... skusil by som napalit iba datove DVD a odskusal ho, neriesil by som hned vymenu mechaniky...
/ vplyv na napalovanie ma aj pocet procesov pocas neho, ci pozeras film popri tom a tak, ale to asi vies. najistejsie je nechat iba napalovat a tu chvilu pockat. ale vseobecne je velky problem napalit DVD film aj s menu. staci, ze je zle ripnuty... skusil by som napalit iba datove DVD a odskusal ho, neriesil by som hned vymenu mechaniky...
-
cORP.
Addict
- Kontaktovať používateľa:
trepe hovadiny,udf je format ked davas napr na diskt subor vacsi ako 2gb ,to normalne datove dvd proste nepodporuje a automaticky by sa ta malo spytat ci to chces do udf pricom ten format nieje kompatibilny s win 98 a podobne ,xp a vyssie ide normalnedjcopik napísal:ee bracho mam xp a kde sa to nastavuje mozno mam nieco blbo nstavene