Je podla vas dobre, ze ste uz skoncili skolu?
Je podla vas dobre, ze ste uz skoncili skolu?
Ze ci je podla vas dobre ze nechodite do skoly, alebo lutujete, ze tam teraz nemozte byt...
-
Soviet
Darca
- Kontaktovať používateľa:
Skola clovek mozno sem tam zacne kus chybat..Ta sranda a spol co ta byvala..Ale ja som zatial spokojny v praci a na vlastnej nohe..
Vsak predsa treba sa ucit zit v tomto krepom svete aj na vlastnych.
Vsak predsa treba sa ucit zit v tomto krepom svete aj na vlastnych.
Presne toto sa stalo aj nasej partii..To je asi to hlavne, co zacne cloveku chybat..ta partia a sranda.audiotrack napísal:Po strednej sa partia rozbila, rozliezla po slovensku a do sveta.
-
audiotrack
VIP
myslím že by to bolo dobre zovšeobecniť na skončenie základnej alebo strednej školy, lebo pracujúcich ludí tu zas tak vela nie je.
Ja som síce stále študent, no na otázku by som odpovedal že je mi smutno za strednou. Boli to posledné roky môjho "detstva" ak sa to detstvom ešte dalo nazvať. Po strednej sa partia rozbila, rozliezla po slovensku a do sveta. Ale aj čo sa týka učenia na sš tak to bola pohoda, nerobil som stresy a nemal som so školou nikdy žiadne problémy.
Ja som síce stále študent, no na otázku by som odpovedal že je mi smutno za strednou. Boli to posledné roky môjho "detstva" ak sa to detstvom ešte dalo nazvať. Po strednej sa partia rozbila, rozliezla po slovensku a do sveta. Ale aj čo sa týka učenia na sš tak to bola pohoda, nerobil som stresy a nemal som so školou nikdy žiadne problémy.
-
Jimmy
Light Star
presne to iste...az teraz som prisiel na to, ze gympel mi siel skoro sam od sebaaudiotrack napísal:Ja som síce stále študent, no na otázku by som odpovedal že je mi smutno za strednou. Boli to posledné roky môjho "detstva" ak sa to detstvom ešte dalo nazvať. Po strednej sa partia rozbila, rozliezla po slovensku a do sveta. Ale aj čo sa týka učenia na sš tak to bola pohoda, nerobil som stresy a nemal som so školou nikdy žiadne problémy.