ceske TV kanaly

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
kindar
Novice
Novice

ceske TV kanaly

Príspevok od používateľa kindar »

Ahojte, prosim poradte, pretoze som v tomto uplny laik.

Pred mesiacom sme sa nastahovali do BA (podnajom). Chytame len STV1, STV2, Markizu, TA3 a JOJ. Co je pri programoch slovenskych TV dost ubohe :-) Ak by som vsak k tomu mal aj CT1, CT2 a Primu bol by som uplne spokojny. (Nova, CT4, Nova sport ako bonus by tiez neboli zle :)

Ako najjednoduchsie (a lacno) prist k tymto ceskym kanalom? Pokial viem Digi-TV ma len CT 1, CT2, co sa mi zda za 290 SK mesacne na 2 kanaly malo.
Fiber TV - od orange - nedostupny, Magio - nemame zavedenu pevnu linku - nepripada do uvahy.

Co by ste mi poradili ako naladit?
jimmy_xp
King
King

Príspevok od používateľa jimmy_xp »

zeby si kupit digitalny satelitny prijimac s kartou slovlink a czechlink alebo ako sa to pise...
kindar
Novice
Novice

myslis Skylink? Pokial viem, tak ani prima ani nova tam nie je. A cele to vyjde okolo 6 000 SK co je dost. Uvital by som daco lacnejsie.
vvTF
Expert
Expert
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa vvTF »

No satelit a dekoder je podla mna najlepsia volba , prva investicia ta vide na par tisic korun.
Ale kedze si pisal ze ti stacia slovenske a ceske programy tak by ti najviac vyhovovala dozivotna karta s cz a sk programamy za ktoru raz zaplatis a dost. Ide o to ci chces platit mesacne 300-500sk stale . Alebo raz a dost.
Sphinx
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Re: ceske TV kanaly

Príspevok od používateľa Sphinx »

kindar napísal:Ahojte, prosim poradte, pretoze som v tomto uplny laik.

Pred mesiacom sme sa nastahovali do BA (podnajom). Chytame len STV1, STV2, Markizu, TA3 a JOJ. Co je pri programoch slovenskych TV dost ubohe :-) Ak by som vsak k tomu mal aj CT1, CT2 a Primu bol by som uplne spokojny. (Nova, CT4, Nova sport ako bonus by tiez neboli zle :)