N96 vs HTC Dream (G1)

Všetko o mobiloch, PDAčkach...

Co by ste mi poradili?

HTC Dream (G1)
9
69%
Nokia N96
4
31%

Celkom hlasov: 13

Arkaz
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

N96 vs HTC Dream (G1)

Príspevok od používateľa Arkaz »

Zdravicko. Tak uvazujem o kupe jedneho z tychto mobilov. Lenze neviem sa rozhodnut.N96 je klasika. nastupca n95. na nokiu som celkom zvyknuty symbian mam rad. Celkom sa mi paci 16GB pamat na muziku super.

Ale HTC zase velmi zauimavy OS trochu ma aj laka. Ale bojim sa malo aplikacii. Qwerty klavesnica dalsie plus a aj ten displej. Co mysliste je G1 lepsi ako napriklad Touch pro? Co by ste poradili vy? dakujem

btw som student. ak to dakomu pomoze.
sebci
Star
Star

Príspevok od používateľa sebci »

na WM malo aplikacii? :D

HTC rulez

momentalne mam E65... symbian.. je to moj schodik ku nadchadzajucemu HTC s WM od bezných telefonov
Stopa
King
King

Príspevok od používateľa Stopa »

HTC dream nema WM ale android
kazdopadne ja by som asi bral android, aplikacii sice nie je moc, ale komunita velmi rychlo rastie
luto
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa luto »

Nokia je skor multimedialna a ma slaby procesor na moj vkus a dnesnu dobu.
HTC je vacsi pracant ( vhodnejsi na pracu ) :D a hlavne kdo si raz zvykne na dotykovy display u tak vybaveneho telefonu uz nebude chciet "Inteligentnu" vec bez dotykoveho displaya.
HTC rulez
A tych aplikacii by som sa nebal, tiez som si myslel o P990i, ze bude nedostatok aplikacii a vsetko bolo len na Nokie a ziadne UIQ. Behom dvoch ci troch mesiacov som nevedel ktoru si vybrat skor.
Vyrobcovia aplikacii dnes nespia a hlavne pre nich nieje problem prerobit aplikaciu a naprogramovat ju aj pre ine systemy, hlavne ked do obehu ju ide dat T-mobile a to je dost velka spolocnost, ktora si vie zaplatit aby sa vyvijali programi aj pre Android. :)
Arkaz
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa: