Sprava penazi ....

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
olihope
Medium Star
Medium Star

Sprava penazi ....

Príspevok od používateľa olihope »

Ahojte,
Mam taky problem,
Som este student, zachvilu 15, a peniaze mam na brachovom paypali, na jeho ucte, ja mam este nieco a nejake dlzoby atd... potrebujem sa vas spytat nepoznate nejaku sluzbu na internete na spravu penazi, alebo nejaky excelovsky subor pripadne nejaky soft alebo nejaky sposob ..... resp. aky pouzivate vy ( napr. pisat si na papier ...)
dakujem
nordkapp_pb
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa nordkapp_pb »

a to je taky problem si v exceli vytvorit nieco co bude pasovat presne tebe ? navolíš si sučty, rozdiely, zisky, dlzoby, vsetko tak ako potrebujes ty ... ved to je zvladnutelne s uplne zakladnymi znalostami excelu :-) :-)
olihope
Medium Star
Medium Star

hejhej, ale videl som nejaky pekny a dokonca velmi zrozumitelny soft za symbolicku cenu par usd, a co sa tyka excelu tak ano to by sa asi dalo ale malo funkci ovladam na to aby som to spravil ako nejaky program
nordkapp_pb
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa nordkapp_pb »

dovolim si tvrdit ze pre beznu spravu vydajov bezneho jednotlivca staci vedet v exceli ako zadat medzi bunkami scitanie odcitanie a mat stipku filipa, tak aby si tie vztahy vymyslel rozumne a funkcne :-) ... ziadna veda :-)
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa audiotrack »

veci ktoré platím pravidelne (nájom, poistenia..) mám trvalý príkaz na úhradu. Dlžoby si nerobím a keď nejakú krátkodobú tak si ju hneď ako sa dá splatím. Tým pádom som schopný si všetko evidovať v hlave + prehľady na internet bankingu
mi-chau
Darca
Darca

Príspevok od používateľa mi-chau »