Skúter - do 1000€

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
zdravotnik
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Skúter - do 1000€

Príspevok od používateľa zdravotnik »

Takže ako som sa prihlásil na autoškolu, tak odvtedy som začal pokukávať po skútroch - robím B a A, takže podľa toho, čo viem môžem riadiť skúter do 600cm a 25kW. S tým to sa na Vás obraciam, nakoľko som do toho ľavý - netuším aké značky sú dobré a tak - proste som laik :) Páči sa mi Honda Phantheon, ale taktiež ani Suzuki Burgman nie je na zahodenie - len tá cena :?
Skôr by som chcel niečo schopné a nie číňaňa, čo sa po 2 rokoch rozpadne. Poprípade si nechám poradiť. Za pomoc ďakujem :wink:
Plexxak
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Plexxak »

Tipujem, ze 50ku asi nebudes chciet, keby ano tak mam na predaj Peugeot Speedfight II :)
qwerty-xyz

Re: Skúter - do 1000€

Príspevok od používateľa qwerty-xyz »

zdravotnik napísal:Takže ako som sa prihlásil na autoškolu, tak odvtedy som začal pokukávať po skútroch - robím B a A, takže podľa toho, čo viem môžem riadiť skúter do 600cm a 25kW. S tým to sa na Vás obraciam, nakoľko som do toho ľavý - netuším aké značky sú dobré a tak - proste som laik :) Páči sa mi Honda Phantheon, ale taktiež ani Suzuki Burgman nie je na zahodenie - len tá cena :?
Skôr by som chcel niečo schopné a nie číňaňa, čo sa po 2 rokoch rozpadne. Poprípade si nechám poradiť. Za pomoc ďakujem :wink:
nielen skuter ale aj motorku, ja mam A cko za tri mesiace to idem menit nech mi daju neobmedzenu kubaturu. :wink: Povedz co presne chces. Ci chces skutrik 50-150 ccm, ktory bude desne vrcat ako rucny mixer ked nezvlada mixovat, a vozit na tom 15 ky, ktore budu cele bez seba ze sa vozia na skutriku. Alebo chces 300 ccm na skuter a viac a planujes s tym ze normalne jazdit a holku si za seba posadis uz taku starsiu a rozumnejsiu. Alebo chces prekupenu motorecku ? (motorky za tu cenu budu stare a vela by na nich trebalo menit)