PHP MySQL funkcie
PHP MySQL funkcie
Ahojte, potreboval by som vašu pomoc. Som v MySQL začiatočník a potrebujem ju použiť. Potreboval by som funkcie:
nazov($table); - vrati 2 rozmerne pole (array [][]) kde 1 rozmer je stlpec a druhy riadok. $table je nazov tabulky. do pola sa ulozi cela tabulka.
2. funkcia. nazov($table, $col, $row, $data) ktora do danej tabulky $table na poziciu $col:$row ulozi $data. Ak pozicia neexistuje vytvori ju.
Surne to potrebujem a ja sa z MySQL nejak neviznam. Funkcie nepotrebuju pripojenie k databaze lebo budu pracovat v prostredi PHP-Fusion 7. Prepacte za moju gramatiku. Dufam, že mi niekto pomôže. Vopred mu ďakujem.
-------
Nevravte mi, že nikto nevie pracovať s MySQL.
nazov($table); - vrati 2 rozmerne pole (array [][]) kde 1 rozmer je stlpec a druhy riadok. $table je nazov tabulky. do pola sa ulozi cela tabulka.
2. funkcia. nazov($table, $col, $row, $data) ktora do danej tabulky $table na poziciu $col:$row ulozi $data. Ak pozicia neexistuje vytvori ju.
Surne to potrebujem a ja sa z MySQL nejak neviznam. Funkcie nepotrebuju pripojenie k databaze lebo budu pracovat v prostredi PHP-Fusion 7. Prepacte za moju gramatiku. Dufam, že mi niekto pomôže. Vopred mu ďakujem.
-------
Nevravte mi, že nikto nevie pracovať s MySQL.
Re: PHP MySQL funkcie
pato1abc napísal: nazov($table); - vrati 2 rozmerne pole (array [][]) kde 1 rozmer je stlpec a druhy riadok. $table je nazov tabulky. do pola sa ulozi cela tabulka.
Kód: Vybrať všetko
function nazov($table) {
$sql = "SELECT * FROM `$table`"; // chceme vsetky riadky
$rs = mysql_query($sql); // spustime prikaz
$result = Array(); // tu bude vysledok
// teraz ak mysql_query vratilo spravny vysledok, prejdeme vsetky riadky
/*
vsetko vlozime do pola kde $result[i] bude i-ty riadok tabulky
ak ma tabulka stlpce napr. meno a nazov, tak sa k nim dostanes takto...
$result[2]['nazov'] - znamena treti riadok a hodnota v stlpci nazov atd...
*/
if( $rs) while( $row = mysql_fetch_row($rs)) {
$result[] = $row;
}