WiFi
WiFi
Ako by som najlepšie prekonal heslo (šifrovanie)? Chytým na notebooku 2 siete a u starkej dalšiu.
1. WEP 2. WPA a sem tam nejaká s WPA-2 či ako to je.
Ako by som prekonal tieto heslá? Všetko je rozličnom mieste. Doma mám to WEP to by mi zatiaľ stačilo prelomiť. Ja som niečo čítal že aircrack-ng a nainštalovať to na UBUNTU. A som to robil cez ten príkaz sudo apt-get install a mi vypísalo že komplet či čo to ale nikde som si ten program nenašiel. Som v UBUNTU amatér. Tak som úplne mimo. Ak má niekto niečo na XP alebo na Win 7 tak by som to privýtal. By to bolo lepšie ako v tej UBUNTE. Ale poteší návod aj na UUNTU ak by som to pochopil. Poprosil by som jednuduchý návod na hociktorý program ktorý používate a máte to odskúšané. Ďakujem.
1. WEP 2. WPA a sem tam nejaká s WPA-2 či ako to je.
Ako by som prekonal tieto heslá? Všetko je rozličnom mieste. Doma mám to WEP to by mi zatiaľ stačilo prelomiť. Ja som niečo čítal že aircrack-ng a nainštalovať to na UBUNTU. A som to robil cez ten príkaz sudo apt-get install a mi vypísalo že komplet či čo to ale nikde som si ten program nenašiel. Som v UBUNTU amatér. Tak som úplne mimo. Ak má niekto niečo na XP alebo na Win 7 tak by som to privýtal. By to bolo lepšie ako v tej UBUNTE. Ale poteší návod aj na UUNTU ak by som to pochopil. Poprosil by som jednuduchý návod na hociktorý program ktorý používate a máte to odskúšané. Ďakujem.
-
MakeFake
Spammer
- Kontaktovať používateľa:
Stiahni si tuto distribuciu http://www.wifislax.com/ . Je to distribucia specialne upravena na wifi hack, obsahuje ovladace aj vsetky potrebne aplikacie. WEP prelomis lahko, mozno aj WPA. Ale WPA(2) z AES sifrovanim sa neda.
-
MakeFake
Spammer
Je to specialna distribucia linuxu urcena na wifi hack. Teda obsahuje vsetky potrebne nastroje, ovladace a pod...
V pripade normalnej linuxovej distribucie by si vsetko instalovat, nastavovat a trapit sa s tym. (hoci ani to nie je nejaky velky problem)