Visual Basic 6 - Vytváranie labelov
-
Gregory House
Zablokovaný
Visual Basic 6 - Vytváranie labelov
Dobrý deň. Potrebujem vedieť, ako môžem vytvárať ľubovoľný počet labelov bez toho, aby som ich vopred vyrobil? Presnejšie:
Mám v scéne 2 textboxy, 1 command, 0 labelov.
Prvý textbox volajme TextL a druhý TextT. L = Left, T = Top.
Keď zadám do obidvoch textboxov čísla, konkrétne Top a Left a stlačím Command1, automaticky sa na mieste určenom číslami vytvorí nový Label s názvom Label1. Keď dám iné čísla, vytvorí sa na tom mieste, ale s menom Label2. Mohol by mi, PROSÍM, niekto napísať kód?
Pozn.: V programovaní som ešte len začiatočník
Pozn.2: Potrebujem kód a vysvetlenie, alebo len kód, no nie len vysvetlenie
Ďakujem.
// To fakt nikto nepozna odpoved?
Mám v scéne 2 textboxy, 1 command, 0 labelov.
Prvý textbox volajme TextL a druhý TextT. L = Left, T = Top.
Keď zadám do obidvoch textboxov čísla, konkrétne Top a Left a stlačím Command1, automaticky sa na mieste určenom číslami vytvorí nový Label s názvom Label1. Keď dám iné čísla, vytvorí sa na tom mieste, ale s menom Label2. Mohol by mi, PROSÍM, niekto napísať kód?
Pozn.: V programovaní som ešte len začiatočník
Pozn.2: Potrebujem kód a vysvetlenie, alebo len kód, no nie len vysvetlenie
Ďakujem.
// To fakt nikto nepozna odpoved?
-
audiotrack
VIP
- Kontaktovať používateľa:
včera som tu nebol, tak ti to nemal kto vygoogliť?
Skús takto nejak: aby mali mena tak postupne ako chceš, to neviem. Ale aj keby som vedel by som to tak nerobil, dynamické elementy sa vždy dávali, dávajú a aj budú dávať do listu aby si k nim mohol jednoduchšie (a hlavne aby si k ním vôbec mohol) pristupovať
Skús takto nejak:
Kód: Vybrať všetko
Dim lbl as Label
Set lbl = Me.Controls.Add("VB.Label", "lbl")
lbl.Caption = "This is a test"
lbl.Visible = True
lbl.top = hodnota z jedneho editu
lbl.left = hodnota z druheho editu-
Gregory House
Zablokovaný
-
Gregory House
Zablokovaný
Ozaj! To ma nenapadlo diky moc.