Visual Basic 6: NErozlišovanie veľkých a malých písmen.

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
Gregory House
Zablokovaný
Zablokovaný

Visual Basic 6: NErozlišovanie veľkých a malých písmen.

Príspevok od používateľa Gregory House »

Takže poprvé pripomínam, že GOOGLIL SOM ale nič som nenašiel :).
Dajme tomu, že napíšem do textboxu slovo auto a potrebujem vedieť, že kde sa dá nastaviť niečo také, aby bolo jedno či napíšem AUTO, auto aUTo, AuTo... ale stále nájde slovo Auto. Nájde to dajme tomu v List1, kde je 100 iných slov. Takže, keď napíšem do TextBox1 slovo auto a stlačím Command1, vyhľadá mi v List1 a označí slovo Auto. Mohol by mi niekto napísať kód? Ďakujem.

P.S. som len začiatočník.
audiotrack
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa audiotrack »

LCase ti premení string na malé písmena, obdobne na veľké cez UCase
Gregory House
Zablokovaný
Zablokovaný

ďakujem. dávam ti K :plus:

// teraz mám ešte jeden problém. Znova potrebujem kód na rozlišovanie veľkých malých písmen, ale taký, že keď hľadám slovo Žltá a napíšem zlta alebo zlŤá, tak mi tú žltú nájde, teda rovnaký princíp ako GOOGLE VYHĽADÁVAČ, ale nechcem žiadne LCase a UCase (samozrejme, keď to bude nutné, tak hej). Ďakujem.

Odmena ako obvykle: K:plus:, no musí to spĺňat všetky moje požiadavky. Ďakujem.
manager666
Star
Star

Príspevok od používateľa manager666 »

tak toto je uz aj rozlisovanie diakritiky... Vo VB6 nepoznam podobnu funkciu, ktora ti odstrani zo zadaneho slova diakritiku, kedze kazda jazykova sada ma "svoju diakritiku". Co keby si napisal konkretny priklad, kde taketo nieco pozadujes(ja mozem len tusit, ci ide o vyhladavanie v textaku, v databazi etc. alebo obycajna funkcia na prevedenie retazca s diakritikou na bez). Myslim, ze by nebolo az take obtiazne si napisat vlastnu funkciu, ktora ti po jednom pismenku bude prevadzat diakriticke pismenko na nediakriticke..nie je ich az tak vela...
Gregory House
Zablokovaný
Zablokovaný