Digitálny fotoaparátik alebo kamierka

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
jin
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa jin »

schw33k napísal:v prvom rade si mal písať skôr :D
V druhom áno aj v predajni mi povedali , že FZ50 sa už nevyrába , ukázali mi nejakú náhradu , ale nebolo to bohviečo

Každopádne ja som sa rozhodol , myslím , že banovať nebudem , keďže som v tomto smere nováčik t.j. nenáročný užívateľ : )
Zostáva len čakať na telefonát , o prvé dojmy sa podelím , heh
Jasneže nebudeš banovať! :wink:

Runes: Zrno je na FZ50 od ISO 400. Musíš iba nastaviť redukciu. Pravdou však je, že na FZ30 bol VENUS II a mal oveľa jemnejšie algoritmy na odstránenie šumu. Zoom súvisiaci so znižovaním rozlíšenia je BULLSHIT, nakoľko to pracuje ako digizoom :roll: . A k tomu cloneniu - skúšal si niekedy makro so vstavaným bleskom za zhoršených svetelných podmienok? :P
Runes
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Runes »

jin napísal:Jasneže nebudeš banovať! :wink:

Runes: Zrno je na FZ50 od ISO 400. Musíš iba nastaviť redukciu. Pravdou však je, že na FZ30 bol VENUS II a mal oveľa jemnejšie algoritmy na odstránenie šumu. Zoom súvisiaci so znižovaním rozlíšenia je BULLSHIT, nakoľko to pracuje ako digizoom :roll: . A k tomu cloneniu - skúšal si niekedy makro so vstavaným bleskom za zhoršených svetelných podmienok? :P