Externa mechanika
Externa mechanika
Caute pripojil som externu mechaniku ku pc no nechce mi ju najst pouzivam linux Xubuntu skusal som ju na druhom pc a tam sla v poho ale tam je klasicky Win XP no na linuxe mi ju nechce najst. Neviete kde môze byt problem ? 
-
Deafboy
Darca
- Kontaktovať používateľa:
mechanika
Čo myslíš pod slovom mechanika? CD, DVD, Blu Ray, Externý disk? Aká značka presne? Pripojená cez čo, USB? Musíš sa vyjadrovať trochu presnejšie keď chceš pomoc. To vieš.. nemému decku ani vlastná mater nerozumie.
Ak je to cez USB, tak daj výpis z:
Mal by tam byť na niektorej pozícií názov tvojej "mechaniky".
V mojom prípade to nepríklad vyzerá takto:
... pričom prvé 4 USB sloty sú prázdne a na poslednom je webkamera.
Je možné že "mechanika" funguje, len sa nemountuje automaticky. Vtedy je treba ručne zistiť kde sa dané zariadenie objaví v /dev/ (ale na to musíš dať minimálne ten výpis z lsusb). Potom je možné mount-nuť ho ručne, alebo ho pridať do /etc/fstab aby sa pripájalo pri každom spustení PC.
Ak je to cez USB, tak daj výpis z:
Kód: Vybrať všetko
lsusbV mojom prípade to nepríklad vyzerá takto:
Kód: Vybrať všetko
deafboy@deafboy-notas:~$ lsusb
Bus 002 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub
Bus 004 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub
Bus 003 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub
Bus 001 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub
Bus 001 Device 002: ID 064e:a101 Suyin Corp.
deafboy@deafboy-notas:~$Je možné že "mechanika" funguje, len sa nemountuje automaticky. Vtedy je treba ručne zistiť kde sa dané zariadenie objaví v /dev/ (ale na to musíš dať minimálne ten výpis z lsusb). Potom je možné mount-nuť ho ručne, alebo ho pridať do /etc/fstab aby sa pripájalo pri každom spustení PC.
Re: mechanika