kúpa auta - Honda Civic 3dv vs. Mazda 323F
kúpa auta - Honda Civic 3dv vs. Mazda 323F
Dobrý den plánujem kupiť auto (cca do 2500 max 3000 €) a v užšom rozsahu sa rozhodujem medzi Hondou Civic 3 dverovou verziou a Mazdou 323F avšak nie som nejaký odborník do áut a nemam skúsenosti čo v čom ktoré to auto vyniká a preto by som vás chcel požiadať o rady resp skúsenosti ohľadom spoľahlivosti, spotrebe a všetko okolo za vaše názory dakujem 
-
RATZINGER666
Darca
- Kontaktovať používateľa:
mazdy su aspon čo som pozeral ročník cena lacnejšie ako hondy ,.,. objemy hondy cca 1,4 a tie mazdy neviem či su vôbec 1,4 takže 1,5 alebo 1,6
http://honda-civic.autobazar.eu/14-16v-id980808.html
http://honda-civic.autobazar.eu/14-s-id1196928.html
niečo takéto prípadne keby bola super cena kvalita tak by som zobral 323 aj 3 dverovu
http://honda-civic.autobazar.eu/14-16v-id980808.html
http://honda-civic.autobazar.eu/14-s-id1196928.html
niečo takéto prípadne keby bola super cena kvalita tak by som zobral 323 aj 3 dverovu
-
RATZINGER666
Darca
-
aughostino
Medium Professional
trochu OT: tiez sa rozhodujem medzi mazdou alebo hondou a som nakloneny viac k mazde :(paci sa mi karoseria
) co mam par mazd vyhliadnutych tak su to 1.8i GLX 108k ale vidim to realne az niekedy januar - februar ked budem mat doriesene opletacky okolo vodicaku
k mazdam, davnejsie sme jednu mali 1.6i a pamatam si ze na nej dost rychlo odisli zadne tlmice neviem ci to bolo autom alebo nevhodnou jazdou
k hondam ked na internete pozeras inzeraty tak je dost vela nahradnych dielov ci uz motorovych karosarskych alebo interierovych takze problem tam nebude
k jazdnym vlastnostiam nech sa vyjadria ini tu mazdu si pamatam len matne bol som este fagan
k mazdam, davnejsie sme jednu mali 1.6i a pamatam si ze na nej dost rychlo odisli zadne tlmice neviem ci to bolo autom alebo nevhodnou jazdou