Ako alebo v čom naprogramovať uvedenú vec?

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
pavucek
Medium Star
Medium Star

Ako alebo v čom naprogramovať uvedenú vec?

Príspevok od používateľa pavucek »

Zdravím Vás!

Potreboval by som vytvoriť aplikáciu Fotodokumentácia, ktorá by mala byť najlepšie ako samosputiteľná aplikácia s týmito požiadavkami:

1, prvá strana (viď obr. 01) by mala obsahovať pevný text, tj. ktorý sa nedá upravovať (je to všetko čo je v čiernej farbe) a textové polia (červené rámčeky) bez obmedzenia dĺžky textu, do ktorých sa bude dať písať. Počet foto (zelený rámik) by mal obsahovať počet fotografií vložených do dokumentácie, ktoré číslo by sa malo automaticky nastaviť podľa počtu vložených fotografií do dokumentácie.

2, druhá strana a aj ďalšie (viď obr. 02) by mala obsahovať dve fotografie o veľkosti 9 x 13 (v modrom rámiku), ktoré by sa dali vkladať do tohto rámčeku aj jednotlivo ale aj dávkovo (napr. mal by som fotografie pod názvom 01.tif až 15.tif a tie by sa mi automaticky uložili podľa poradia za sebou po dvoch fotografiách na stránke do 8 strán). Pod fotografiami je opäť textové pole (červený rámik) bez obmedzenia dĺžky textu, do ktorých sa bude dať písať. Vedľa fotografie je poradové číslo (zelený rámik), ktoré je prideľované automaticky a ich súčet je zobrazený na prvej strane (Počet foto:). Ďalej je potrebné aby sa fotografia dala otáčať o 90 stupňov s tým, že by sa automaticky textové pole presunulo do pravej časti fotografie pod poradové číslo (viď obr. 03).

A nakoniec aby sa to všetko dalo vytlačiť a to každá strana na A4 formát.

Vlastnosti jednotlivých rámčekov:
Čierne písmo: umiestnenie tak ako je na obr. 01 bez možnosti úprav alebo vymazania
Červený rámik: textové pole, ktoré je bez obmedzenia dĺžky textu, pričom sa jeho veľkosť prispôsobuje dĺžke textu, možná úprava písma (druh, veľkosť, podčiarknuté,....).