instalacia windows xp

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
fero1967
Novice
Novice
Kontaktovať používateľa:

instalacia windows xp

Príspevok od používateľa fero1967 »

Potreboval by som poradit,kolega si kupil notebook MSI VR630XL 005SK a poziadal ma aby som mu nainstaloval windows ktory mam ja v notase,xp ultimate 2008,problem je v tom ze pri bootovani po nacitani dvd nezacne instalovat,vysvieti modru obrazovku a vypise hlasku ze nastala chyba a nie je mozne pokracovat.nevie niekto co s tym?,som len laik i ked som si do svojho notasu daval OS sam a nemal som ziadne problemy,teraz neviem ako dalej.Poradte prosim,dakujem.
3PO
Medium Professional
Medium Professional

Re: instalacia windows xp

Príspevok od používateľa 3PO »

popis presnej chyby nic ? ale tipnem si. Problem so SATA. ako to riesit najdes na fore. lebo je to tu snad kazdy tyzden aspon raz
fero1967
Novice
Novice
Kontaktovať používateľa:

tuje popis tej chyby....
Byly zjisteny potize a system windows byl ukoncen,aby nedoslo k poskozeni pocitace......atd atech. info stop 0*0000007B)0*F78DE524,0*C0000034 a potom same nuly
Sphinx
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Sphinx »

prepnut sata v biose.. uz som sem pisal navod snad 10x staci hladat.
fero1967
Novice
Novice
Kontaktovať používateľa:

Dakujem vsetkym,uz sa mi to podarilo
Snajper2
Light Professional
Light Professional

Príspevok od používateľa Snajper2 »

chcel by som preinštalovať Windows XP. keď chcem na začiatku cez BIOS "menu" naformátovať disk C, tak nikde nemám príkaz(klávesou F) na spustenie tohto procesu. skúšal som to aj inom počítači, a prebehlo to v poriadku. no na mojom to nikde nieje
IceHammer
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa IceHammer »

Podla mna vies najst formatovanie len pri vybere disku na ktory chces win instalovat. PO vybere disku stlac enter a da ti na vyber ake formatovanie chces pouzit. :)
Snajper2