3G Wi-FI router Huawei......

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
surda
Novice
Novice

3G Wi-FI router Huawei......

Príspevok od používateľa surda »

Zdravim pani.
Nakolko som zistil,ze je tu vela odbornikov na internet a vsetko okolo toho,chcel by som poprosit o radu(som v tomto laik),skusim to nejako opisat:
Asi dva mesiace do zadu som zobral od Orangu mob.internet a k tomu mi dali 3G Wi-Fi router Huawei Flybox B260.Vsetko funguje mam ho pripojeny s PC asi 10m kablom,nakolko byvam na dedine je tu hornaty teren (dali sme kabel aby ten router bol aspon v smere ktorym je stoziar Orangu,koli signalu lebo v byte dost kolise,ale na tom mieste kde je, mam na mobile 4-5 paliciek)no niekedy sa mi zda,ze ta rychlost kolise a tak by som sa chcel opytat nakolko ten router ma aj moznost pripojit antenku,ci by mi to pomohlo mat lepsi signal.
Inac co by som mohol este o tom napisat,ten stoziar je vzdialeny cca5-6km.nevidim nan(mensi kopec),neni tam 3G.
Zacal som zhanat tu antenku no nikto mi nevie poradit ani Orangu :cry: ,kde by som to kupil,neviem o aky typ ide,jeden vravi ,ze to nepomoze,druhy ze ano,treti,ze tam treba antenku s vyssim ziskom--som proste z toho jelen nakolko sa do toho nevyznam.
Prosim skuste mi poradit ci sa da nieco s tim urobit.
Dik.
twingman
Novice
Novice

Re: 3G Wi-FI router Huawei......

Príspevok od používateľa twingman »

Ahoj. Kedze tam nie je 3g, a 2g funguje vo frekvencnom pasme podobnom wifi (aj ked pri takych frekvenciach je uz zmena anteny dost podstatna), skusil by som tam napichnut beznu 2.4GHz wifi antenu, pre zaciatok skusit 2dBi (tie co sa bezne davaju ku routrom), alebo skusit vacsiu.

Obavam sa ale, ze pri internete cez EDGE je kolisanie rychlosti beznym javom...

Na druhej strane, ak si nahodou orangeaci zmysleli, ze na dediny budu sirit signal 850MHz, tak ti wifi antena asi urcite nepomoze.

//autoeditácia príspevku (08 Feb 2010, 13:20)