Udanie na súd

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
nototomg
Amateur
Amateur
Používateľov profilový obrázok

Udanie na súd

Príspevok od používateľa nototomg »

Ahojte, ak som nedobre zaradil temu prepacte ale nevedel som kam inam to dat, k veci:
Bol som na chate s kamaratmi, vraveli nam ze nebudeme musiet platit za noci co tam budeme. Tak ok, nikomu sme nic neplatili, no zrazu po tyzdni sa ozval typek ze mu mame dat kazdy po 25€ lebo on za nas platil atd.
boli sme tam 3 na "cierno",no majitelka chaty ma capla a mna ma zapisaneho,(meno, +zla adresa lebo mam este stary obciansky(stahovali sme sa nedavno)) to zn. ze typek asi zaplatil aj za mna(a ze vraj aj za tych 2och co tam ani neboli zapisany ani nemali zaratanu platbu za noci). Tak nas teraz chce udat na sud ked mu kazdy nedame po 25€. Moze to zrobit? ako moze mat nejake dokazy? ved majitelka ma zaplatene tak ona sa do toho uz starat nebude nie? Prosim poradte, som v tom laik 25€ prave teraz nejak nemam, a necem mat problemy :?
Stoporko
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Re: Udanie na súd

Príspevok od používateľa Stoporko »

Pokial dokopy ta suma neprekrocila cca 8000sk, tak na sud mozes zabudnut. Typek ti nemoze do tej sumy absolutne nic. Maximalne ti moze dat do zubov :) Ale ak ste sa raz dohodli bez platenia, je to jeho problem, podla mna.
vendo
Guru
Guru
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa vendo »

a este, mas doklad? podpisoval si nejaku zmluvu? na zaklade coho chce tie peniaze?
nototomg
Amateur
Amateur

tak ten typek mi do zubov da asi tazko lebo je to kus hovna :D ...a j, ved to som sa pytal lebo, ziadnu zmluvu som nepodpisoval, ani nijaky doklad nema ani nic take ... :)
Stoporko
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Stoporko »

tak čo riešiš? Nie je doklad, nie je to suma cez 8000sk, nie je čo riešiť.
hojko
Site Admin
Site Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hojko »

Asi sa mu len vysmiat, to je riesenie :D