Hamachi

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
vikko78
Medium Professional
Medium Professional
Používateľov profilový obrázok

Hamachi

Príspevok od používateľa vikko78 »

Viem, že už je tu tá téma(má 28 str), ale k mojmu problemu som sa tam nedostal.Takže ide o hru Resident evil 5. Obaja máme hamachi, vidíme sa, pingy sú o.k., kolega spustí hru, ja sa pripojím, hráme, ale behom 2-3 min mi hra padne "re5.exe neodpovedá".a kolegovi sa ukáže, že som sa odpojil...celý single som prešiel na amatéra aj veterána bez jediného pádu alebo zaváhania mojho pc.. Skušali sme sa pripojiť opačne, ja som spustil hru, ale kolega ma vobec nenašiel..ani tomuto nechápem..obaja sme mali všetko povypínané (firewall,antivir) ja som dokonca vypol aj defender, ale bez výsledku. jediná vec, čo ma napadá je rozdiel našich os..ja mam win7 ultimate 64 bit a kolega win xp sp.3 ,ale podla googlu by to malo fungovať normálne. aby som nezabudol, skúšal som hru pustiť aj v režime kompatibility s xp sp3 aj ako správca aj pod dx9....máte nejaké nápady? veľmi by ma to potešilo...ďakujem
Sapo
Addict
Addict

Re: Hamachi

Príspevok od používateľa Sapo »

To nevadi ze si sa v tej teme nedostal k tvojmu problemu, ale treba to tam napisat. My sme hravali RE5 a tiez sa par krat stalo, ze cela hra padla, ale po dalsom pokuse to vzdy islo. predpokladam ze pouzivate program ddload od teknogodsu (inak sa to asi ani neda hrat) . Ak si dobre pamatam, tak my sme pouzival verziu 12 ale uz su aj novsie, takze ak mate tuto 12 tak si skuste stiahnut obydvaja najnovsiu a pokial mate najnovsiu, tak si stiahnite 12ku.
vikko78
Medium Professional
Medium Professional

obaja používame teknogoods 12...skúsim iný...potom sa ozvem...mne nejde len do hlavy, prečo sa normálne pripojím, hrám a potom pád...resp..prečo on, keď ja vytvorím hru, tak ju vobec nenajde...mam pocit, že to bude len nejakým blokom, ktorý má win7 a xp nie...
Sapo
Addict
Addict