Novy NB do 900 eur
Novy NB do 900 eur
Cauko ... Pisem vam nakolko by som vas chcel poprosit o radu. Chcem si kupit NB do 900 eur. Som student a chce by som nieco lepsie ale aj kvalitne. Hry nehram no to neznamena ze si sem-tam nieco nezahram. Nemam v tejto oblasti velke skusenosti...
Ja som si osobne vybral: http://www.hej.sk/pocitace-prislusenstv ... 1555bk-s2/
Ale to neznamena ze mi nemozete odporucit aj nieco ine. Chcem sa vas spytat ci som si vybral dobre. Dakujem ))
Ja som si osobne vybral: http://www.hej.sk/pocitace-prislusenstv ... 1555bk-s2/
Ale to neznamena ze mi nemozete odporucit aj nieco ine. Chcem sa vas spytat ci som si vybral dobre. Dakujem ))
-
uplink
VIP
- Kontaktovať používateľa:
Re: Novy NB do 900 eur
http://www.alza.sk/hp-pavilion-dv6-1440ec-d149861.htm
má lepšiu grafiku, lepší CPU a lepší HDD. Aj keď všetci budú peachovať ako choré vrany že sú pavilliony kazivé, je na Tebe ako sa rozhodneš.
Ináč ten DELL je fajn...
má lepšiu grafiku, lepší CPU a lepší HDD. Aj keď všetci budú peachovať ako choré vrany že sú pavilliony kazivé, je na Tebe ako sa rozhodneš.
Ináč ten DELL je fajn...
Medzi tými dvoma by som si vybral ten Pavillion. A nad tým že sú kazivé sa len nahlas zasmejem. Takže je to na tebe. 
-
masterdead
SysAdmin
Ked si student tak zrejme to budes hodne prenasat, v tomto pripade by sm radsej volil nieco mensie ako 15.6
http://www.alza.sk/hp-compaq-6440b-d150411.htm
ma to vykonny procak, dost ram, akurat grafika je chipsetova, cize nejake herne orgie tam neocakavaj, ale nespecifikoval si ake hry sem-tam hravas
http://www.alza.sk/hp-compaq-6440b-d150411.htm
ma to vykonny procak, dost ram, akurat grafika je chipsetova, cize nejake herne orgie tam neocakavaj, ale nespecifikoval si ake hry sem-tam hravas