Podnikanie - 18 rokov

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
lukas80
Novice
Novice

Podnikanie - 18 rokov

Príspevok od používateľa lukas80 »

Ahojte,

Mám 18 rokov študujem ešte na SS a chcel by som začať podnikať. Zameranie už mám vybraté už aj pozistované ceny a podobne no chcel by som sa spýtať či mám nárok žiadať od štátu nejaké peniaze. Taktiež či mám šancu ako študent dostať príspevok na podnikanie od europskej únie.

Podľa cien čo som rátal potreboval by som približne 30 000eur. Je nejaká šanca že dajú takúto sumu študentovi na SS ? Návratnosť peňazí je odhadovaný približne za 10 mesiacov.

ďakujem za každú cennú radu.
Pikolik
Star
Star
Používateľov profilový obrázok

Re: Podnikanie - 18 rokov

Príspevok od používateľa Pikolik »

lukas80
Novice
Novice

Prečítal som si dané témy, no nemajú spoločné nič s mojou a tá posledná akurát tak slovo podnikanie v názve témy.
nordkapp_pb
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa nordkapp_pb »

30 litrov ti nikto na ruku neda ... studentske pozicky to nedosahuju ani z daleka, normalnu bezucelovu pozicku preplatis jak cyp a navyse ju daju niekomu kto pracuje a ma ju cim zalozit (nehnutelnost) ... dotacie funguju vacsinou tak, ze musis projekt zrealizovat a dotacia ti je vratena potom naspat, navyse vacsinou takymito vysokymi sumami dotuju iba zabehnute firmy a ich rozvoj ... statny prispevok na rozbeh podnikania je iba zlomok z toho co ty potrebujes, ale ten by ti mohol byt mozno priznany ... ale asi az ked skoncis skolu a budes regnuty na urade prace a budes zivnostnik :-) ... takze ostavaju zrejme velmi dobre znamosti, zazobani rodicia, alebo tvrda a vytrvala praca :-) :-) ...
LA
Zablokovaný
Zablokovaný

Príspevok od používateľa LA »

Mne fakt nejde do hlavy, ako sa moze niekto spytat, ci nedostane pozicku 30tisic eur (bez nejakeho zalozenia velkym majetkom), ked je 18rocny student ss....
begbeee
Hardcore addict
Hardcore addict