caute, takze mam tento notebook. dodnes slapalo vsetko v pohode, aj ked niekedy len tak sekol, niekedy na dlhsie, niekedy na kratsie, niekedy pomohlo len vypnut-zapnut. avsak dnes ked mi sekol, tak som ho vypol, zapol a uz nesiel. svietilo len uvitacie logo HP. podla mna je chyba v disku, ked som siel do biosu, nebolo tam moznost ani kliknut na test hdd, ani nic. ked som tam pripojil starsi disk, z notebooku IBM, pekne ho zacalo nacitavat, avsak nenabootovalo windows, len blikala taka biela palicka v lavom hornom rohu. v biose ho podla vsetkeho naslo, mal som tam moznost otestovat HDD a pod. ked som vlozil do mechaniky cd s windowsom, nechcelo ho nacitat. neviete, ci sa da nejak ten starsi disk rozbehat na tom HP? ten povodny z HP je 5400 otackovy, z IBM je 4200. alebo kde moze byt chyba? este pri bootovani povodneho disku HP vydaval tak divne sekajuce zvuky, pri bootovani disku z IBM nesli ziadne, len normalne pracoval. preco neche nacitat ten z IBM? ani instalaciu windowsu? bootovanie je nastavene spravne. co by ste poradili, co robit? dakujem za skoru odpoved, celkom to suri.
//autoeditácia príspevku (04 Apr 2010, 22:37)
up
//autoeditácia príspevku (05 Apr 2010, 8:07)
up
HP Compaq nx6110
Re: HP Compaq nx6110
v principe by mal disk fungovat. Mam podobny - HP nx6310 a mechanika odisla. Tak som nabootoval z USB, to tento NB zvlada v pohode.
no ale ked som vytiahol disk a nebol tam ziadny, tak mi windows nabootovalo.
//autoeditácia príspevku (05 Apr 2010, 9:56)
a ked by som uz kupoval disk, myslite, ze by sa dalo ist do predajne (napr. po dohode s predajcom cez ICQ) a odskusat ho tam, ci by mi ho zapojili do notebooku? predsa to nie je taka velka robota...
a rozmyslal som nad takymto
Samsung SpinPoint M60 - 160GB 2.5'', 5400RPM, 8MB ATA
//autoeditácia príspevku (05 Apr 2010, 9:56)