audio zostava??

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
B@gio
Novice
Novice

audio zostava??

Príspevok od používateľa B@gio »

nazdar chlapi. chcel by som si do svojho auta (felicia) dat nejaku tu audio zostavu.niesom vobec macher do tohto vobec sa tomu nerozumiem chcem aby ste mi pomohli poradit co by som potreboval kolko by to vsetko stalo nepotrebujem neake velke zazraky nieco primerane neaky ten subwoofer ako hovorim nerozumiem sa tomu som obycajny laik. vopred velke dik
Michaelo105
Light Professional
Light Professional

Re: audio zostava??

Príspevok od používateľa Michaelo105 »

Už sú tu minimálne dve témy o tom a jednej z nich je práve felda ak ma pamäť neklame. A aj tak ti asi nikto neporadí keď si nenapísal ako to chceš riešiť a hlavne ako veľké repráky ti tam idú a cca nejaký rozpočet.
nordkapp_pb
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa nordkapp_pb »

ja neviem naco je dobre investovat 150% hodnoty auta este aj do muziky (a hlavne do mrdky ako je felda :-P) ... povedzme si narovinu ze audiosustava zacina na sumach 800-1000 ojro vsetko menej je iba radio + par repro :-) ...
Michaelo105
Light Professional
Light Professional

nordkapp_pb napísal:ja neviem naco je dobre investovat 150% hodnoty auta este aj do muziky (a hlavne do mrdky ako je felda :-P) ... povedzme si narovinu ze audiosustava zacina na sumach 800-1000 ojro vsetko menej je iba radio + par repro :-) ...
Prečo? pretože sú ľudia ktorým ,,vadia" (nepostačujú) repráky z výroby a je im takmer jedno koľko to auto dá max, ako dlho ide z 0-100 a nepotrebuju S-kovú triedu od medveďa na vyvážanie sa po meste.

Zober si napr. zostavu : Dopredu repro od dls ms6a - cca 180 uer, dozadu sub - niečo kvalitnejšie 200 eur, zosik 150 eur, rádio 200 eur + tlmenie 150 eur = to je dokopy 880 eur a za tú hudbu sa nikto hambiť nebude. Samozrejme dá sa aj menej.
Frikso
Darca
Darca

Príspevok od používateľa Frikso »