treba len dufam, ze budu stale tak ustretovy
STEAM - diskusia / problemy / otazky
-
webmasterr
Medium Professional
Re: STEAM - diskusia / problemy / otazky
ano Valve mu poslal novy kluc...co by som odnich ani necakal, kedze chyba bol na strane GFWL 
A to si mi nevidel, co mi odpisalo GFWL... Ze mam kontaktovat Codemasters... pritom chyba bola na ich strane. No proste nonsens.
Steam help !!!
Ahoj na jednom účte Steam mám nejaké hry a na druhom účte mám tiež nejaké hry môžem si nejako presunúť hru z jedného účtu na druhý ? dá sa to nejak? ďakujem za odpoveď (zo steamom som celkom začiatočník)
Re: Steam - akcie
Zdar, rozmyslam o kupe Warhammer® 40,000: Dawn of War® II Gold Edition ale nevim jestli to je v cestine, kdyz si to kupim v obchode je to v cz a musim to taky hrat pres steam ale kdyz to kupim primo na steamu ? pls poradte
No maju tam vypisane iba toto: Languages: English, French, German, Italian, Spanish, takze cestinu tam mozno budes musiet doinstalovat (ak vobec vysla samostatne), ale nie som si isty, ci to bude fungovat.
no to jo ale v L4D2 taky neni napsane ze jde v cz ale jdeGothaR napísal:No maju tam vypisane iba toto: Languages: English, French, German, Italian, Spanish, takze cestinu tam mozno budes musiet doinstalovat (ak vobec vysla samostatne), ale nie som si isty, ci to bude fungovat.
-
Thief211
Light Star
- Kontaktovať používateľa:
na steam ked si kupim L4D2 neni tam napisane cz to vidim ale fakt je tam?
Čeština v L4D2 je. Stačí v nastaveniach steamu zmeniť jazyk na češtinu (Settings - Interface - Czech) a potom aj samotná hra bude po česky, ale len titulky, dabing nie (viď. príloha).Thief211 napísal:na steam ked si kupim L4D2 neni tam napisane cz to vidim ale fakt je tam?
tak to uz vime ale nevis jestli je v cestine i Warhammer® 40,000: Dawn of War® II Gold Edition ?rados915 napísal: