new bike ?

O športe...
zeto750
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

new bike ?

Príspevok od používateľa zeto750 »

Zdravim vedely by ste mi poradit nejaky novy horsky bicykel?
Velmi sa nevyznam (som absolutny laik) ale nechcem tie s tymi extremne hrubymi kolesami..cize klasicky horsky bike..
Videl som za tu cenu pekne merida,scott,CUBE,APACHE tie boli najkrajsie ale kvalitou neviem ako...necham to na vas..

-cena max 300€ ale radsej menej
-znacku nezalezi
-najlepsi pomer kvalita/cena/design
-asi tazko kotucove brzdy ale budu len plus najma vzadu.
-obchod nejaky tu na vychode PO,KE,BJ .

dakujem
Dahome
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: new bike ?

Príspevok od používateľa Dahome »

do resp. pod 300,-€ zabudni na Meridu alebo Scott a už vôbec nie s kotúčovkami... max. nejaký Olpran, možno Author
alebo nejaký Mongoose (Tyax - ale ten stojí cca od 370€ vyššie)
zeto750
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

niesom odbornik ale asi prehanas...:

http://www.bicykle.eu/eshop/bicykle/hor ... ge-09.html napriklad a to je len prvy co som naisle je ich tam viac len si neviem vybrat ...to je len shop u nasa v meste takze moze byt drahy neviem ...alebo naopak...
Dahome
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

zeto750 - ale pozri sa na výbavu... Meridu alebo Scott s fakt kvalitnou výbavou jednoducho pod 300 € nekúpiš...
A samozrejme, ide o to, čo od biku očakávaš, kam a ako chceš jazdiť... ak chceš len behať po meste, tak ti stačí aj
nejaká šunečka za 200,-
zeto750
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

Pisal som ze niesom odbornik a ani ziaden extremny jazdec takze mesto,luka sem tam nejaka lesna cesta....len chcem co najlepsiu kvalitu do tej sumy.. nie aby som po roku musel kupovat novy...

Bodol by lahky kvalitny a lacny bike nic extra.:D cim lahsy tym lepsi to som zabudol...ja viem ze si nemozem vyberat velmi ale hladam co najlepsi v tej cene...
Dahome
Medium Star
Medium Star