Ake mate auto?
-
johny541
King
- Kontaktovať používateľa:
Re: Ake mate auto?
Viem, ze za 1500 sa uz da zohnat nejake to auto a uz je niekedy aj z coho vyberat, no mne staci uplne nejake favo v dobrom stave a zvysne peniazky si nechat. Ci uz na benzin, alebo ine prkotiny, ktore ako zakonom schvalnosti stale vyskocia ked nemas pri sebe hotovost. Cize nejaka ta rezerva. Nechcem investovat velmi vela do prveho auta, pretoze mi je jasne ze ho asi zo zaciatku kde tu-tam pobucham, nechcem aby mi ho bolo az tak luto, ked sa nieco stane. Radsej keby sa s nim nieco vaznejsie stalo, tak ho dam zosrotovat a kupim druhe favo. Ved na takom sa najlepsie uci. Osobne by som nechcel ani ziadne silne auto na zaciatok, treba si pomalicky zvysovat latku a nesadnut hned po autoskole do nejakej sto konovej oktavky alebo nieco ine. Som este student, no nerobi mi problem si zarobit za tyzden 50 eur, cize snad nebude problem s tym, ze by som neuzivil take auticko. Ale tiez sa to netyka kazdeho tyzdna, niekedy vinde na vikend len 20-25e. No pre mna to snad staci, este aj frajerku treba niekam brat na jedlo, cize sa bude musiet uskromnit, ked budem mat tatosa 
nic v zlom ale za 1500e "fajn vozenie" asi tazko.. zato kupi starinu dobru tak na vozenie materialu 
-
Fabo
Hardcore addict
Nic v zlom, ale "fajn vozenie" zozenie... samozrejme nebude do S-klada, ale johny si urcite uvedomuje co moze dostat.
johny: stokonova ochcafka silne auto?
Ked tak nad tym rozmyslam, jazdim od autoskoly vratane na autach s tymi +- sto konmi, a obcas, hlavne v Nubire, mi skor sila chyba
(komu sa ma chciet podradzovat o 2 stupne
)
Kazdopadne ja osobne si myslim, ze akekolvek auto s primerane nenarocnymi jazdnymi vlastnostami sa da, nezalezi na vykone. Zalezi len na tom, ci s nim dokazes rozumne narabat. Zabit sa da aj v aute s 40 konmi.
johny: stokonova ochcafka silne auto?