Studentsky listok v MHD
Studentsky listok v MHD
Caute,
daju mi v buse studentsky listok ked mam studentsky preukaz z mojej strednej skoly, kde mam meno, fotku, adresu ? Staci to ako doklad o tom ze som student ?
Dik
daju mi v buse studentsky listok ked mam studentsky preukaz z mojej strednej skoly, kde mam meno, fotku, adresu ? Staci to ako doklad o tom ze som student ?
Dik
-
masterdead
SysAdmin
- Kontaktovať používateľa:
Re: Studentsky listok v MHD
A ked ti povie "Priloz kartu" a na karte nebude info o zlave? Mas este pravo na zlavu?
No to nie je ani karta ... to je papierove.
Neviem ako to funguje preto sa pytam, isic kartu nemam este kedze som stredoskolak. Pre stedoskolskych studentov tato zlava neplati ?
Neviem ako to funguje preto sa pytam, isic kartu nemam este kedze som stredoskolak. Pre stedoskolskych studentov tato zlava neplati ?
Samozrejme, že dajú, pokiaľ máš ten študentský preukaz platný. Veď práve podľa neho overujú, či si študent 
Myslim, ze sa to moze v jednotlivych MHD lisit. V akom meste byvas?
-
masterdead
SysAdmin
Ak si spravne myslim tak je to nieco ako vstupna karta do skoly. Neviem ci ti to uznaju ako pravoplatny preukaz. Pokial viem SADka uznava zlavy len z cipovych kariet.
Z Kosic sa potrebujem dopravit do Roznavy ... ale tak aspon to skusim, ked mi to nezoberu tak nevadi
Len myslim, ze na studentsky lsitok by mali mat narok vsetci studenti ... a stredosklolaci nemaju nieco ako maju vysokoskolaci ISIC
Len myslim, ze na studentsky lsitok by mali mat narok vsetci studenti ... a stredosklolaci nemaju nieco ako maju vysokoskolaci ISIC
-
masterdead
SysAdmin
Nemaju, ale na SADke ti vystavia studentsku cipovu kartu.
ale tak aspon to skusim, zato nic nedam, maximalne sofer bude hromzit ...
Nie, mal by Ti to zobrať, pretože máš pravdu a VŠETCI študenti dostávajú zľavu, nie iba vysokoškoláci. Takže pokiaľ by ti ho nechcel dať, tak by som sa s ním začal hádať - jednoducho ti stačí iba študentský preukaz, nemusíš mať ISIC.