Pomoc ohladom webu !

Grafika, webdesign, spracovanie videa a zvuku...
Klaudia16
Novice
Novice

Pomoc ohladom webu !

Príspevok od používateľa Klaudia16 »

Ahojte , som uplny začiatočník čo sa týka tvorby webu ... Spravila som si vlastnú webovú stránku no mám s ňou 2 problémy :
1 problém : V prehliadači Internet Explorer sa mi stránka zobrazí bez chýb , no po otvorení stránky v Mozzile pozadie nesedí tak ako by malo a ešte k tomu mi nezobrazuje diakritiku
2. problém : aky je kod ale prikaz v HTML na to aby keď si niekto zmenší stránku (čiže keď nie je maximalizovaná) , tak aby sa stránka nepoprehadzovala , aby menu ostalo "zocelené" do jednej rovinky (aby sa menu neporozhadzovalo šírom šárom pod seba...) ... proste aby tá stránka držala tvar aj po zmenšení ...
Prosím poradte niekto , ale po lopate :D niesom žiadny profík ale ešte len začiatočník
BX
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Re: Pomoc ohladom webu !

Príspevok od používateľa BX »

To už čo je?! Chyba v Mozille a v IE-čku dobre? :lol:
No nič, začni tým, že sem hodíš ten svoj web (či už odkaz naň, alebo ho zbal a do prílohy) - Bez kódu ti ťažko pomôžeme :)
Klaudia16
Novice
Novice

No veď v IE mi to zobrazuje super ! ale v Mozile uplne blbo ... ešte aj bez diakritiky ....
web je : www.koky.szm.com
BX
Addict
Addict

Mne to aj tam aj tam zobrazí rovnako, takže neviem aký je problém (mám IE 8)
Čo sa týka diakritiky, hore riadok

Kód: Vybrať všetko

<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html;charset=">
zmaž.
A v tom svojom super editore skús nájsť Kódovanie a nastav ho na Windows-1250 a ulož. (možno to bude v Uložiť ako a tam Kódovanie. Možno zase aj hore v lište, neviem, hľadaj )

Okrem toho, pozerám, že to robíš v Golden HTML Editore. Tým pádom predpokladám, že asi nevieš čo tam vastne dávaš, hm? :? Ten kód je veľmi čudný, dnes už sa mi ho nechce lúštiť. Ak ma niekto nepredbehne, zajtra predobedom sa ti na to pozriem, dobre? :)
Klaudia16
Novice
Novice