pomoc: Instalacia windowsu
pomoc: Instalacia windowsu
Ahojte potreboval by som poradit ako mam nainstalovat windows7. Mam original DVD a v kazdom PC sa to da pekne naisntalovat len v tom do ktoreho ma ist to ist nechce.
Ako som na to isiel:
Vlozim do PC originaln dvd win7 idem do BIOSU tam nastavim bootovaciu prijoritu na 1st: CDROM 2st ID-0 3st disale ( daval som aj 2st a 3st disable a nehal som iba 1st CDROM ale ziadna zmena ) Potom cakam cakam a nabehne mi ze nenasiel ziadne bootovacie medium (pritom je v mechanike original DVD WIN7) a vyzve ma k tomu aby som ho vlozil do mechaniky a stlacil hocijake tlacitko. Po stlaceni
tlacitka mi nabehne toto:
Novell NetWare Ready Fimware v1.00 (940810)
(C) Copyright 1911 - 1994 Novell, Inc. All Rights Reserved.
VIA PCI 10/100Mb Fast ethernet Adapter v3.33 (11/09/2001)
Analyzing network Media type, this will take several seconds...
OK.
RPL-ROM-ADR: 0007 9533 AF59
RPL-ROM_IRQ: 5
RPL-ROM-PIO: DC00
RPL-ROM-FFC: ( tu bezi odpocitavanie od 0 po 200 )
potom mi hned nabehne toto:
CDBOOT: Cannot boot from CD - Code: 5
invalid partition table_
Neviem sa ces to dostat skusal som aj neoriginalny win7 a spravilo to to iste. Skusil som aj Original win XP a taktiez mi to nechcelo ist len tam mi povedalo inu hlasku. Najradsej by som dostal do toho PC win7 moc by mi pomohlo ak by mi niekto z vas vedel poradit a pomoct. Skusil som sa aj kuknut na google ale tam boli take kraviny ako napalit to 4x rychlostov lebo ked sa to pali rychlejsie je to zle. Inde zasa vraveli nieco o tom ze pri napalovani mam vlozit nejaky bootovaci sektor z win vista ale to je tiez kravina lebo ja mam originalku ktora je ( myslim si ) lisovana cize tieto moznosti su pre mna nepouzitelne.
strucne inf. o zostave :
DVD-RW LG
80gb hdd western d.
512 MB RAM 400Mhz PQI
Matsonic MS9147C
CPU: intel celeron ( niesom si isty co konkretne to je ale pri starte pise 1.7 Mhz )
Zapojenie:
DVD ROM mam na pri. Master
HDD mam na sec. master
Ako som na to isiel: