Chyby na hojko.com

Napíšte nám, či sa vám páči tento board, čo by ste chceli pridať, zmeniť...
weroro
Flash coder
Flash coder
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Chyby na hojko.com

Príspevok od používateľa weroro »

napriklad moj posledny prispevok v teme programovanie http://www.hojko.com/post1458667.html#p1458667 ziadny z bannerov neodkazuje na iny web ako hojko.com. davam si zalezat (pokial sa nejedna o moj copyright - a aj ten je skryty). Tak isto na to stale apelujem z dovodu, ze by som chcel do sekcie Programátorský kútik: prejavte sa! pridat dake svoje prace a to tak aby sa dali pouzivat priamo tu vo fore, aby som nemusel robit daky externy hosting na hojko ukazky.

//edit Mne zobrazuje vsetky mnou vlozene flash animacie/aplikacie takto:
Prílohy
Schránka01.png
Gothar
Moderátor
Moderátor

Príspevok od používateľa Gothar »

Aha, tak toto prenechavam niekomu kto rozumie programovaniu :)
goten
VIP
VIP

Príspevok od používateľa goten »

Ano, swf prilohy sa nezobrazuju korektne. Pokusal som sa identifikovat problem ale nedopatral som sa k nicomu. Najprv som myslel, ze to je kvoli highslide, ale nie je. Nahodil som highslide na moje test forum a tam isli swf prehrat v pohode. Potom to odrazu prestalo fakcit a namiesto swf som videl len biely stvorec (presne ako tu na fore). Tiez som mal s tym problem, nakolko tu mam par navodov v swf a teraz je namiesto okna swf len biely stvorec. Ak prideme nato, kde je problem, tak ho samozrejme odstranime. Zatial sa treba zmierit s momentalnym stavom, ze to proste nejde.
weroro
Flash coder
Flash coder
Kontaktovať používateľa:

Podla mna bude problem v tom, ze ako nazov swf suboru pouzivate PHP s vynutenym downloadom

Kód: Vybrať všetko

./download/file.php?id=77539
ked som si "odsnifoval" cestu k tomu swf suboru a potom som to nahradil v zdrojaku tak to slapalo.
Prílohy
321654.png
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa audiotrack »