Cesky ISIC
Cesky ISIC
Tak ako to je, lebo kazda teta za oknom na stanici vravi inak. Teraz zase ze na slovensku neplati cesky isic. Tak vlastne mam daku zlavu ci nie.Za to som si nevybavoval ani ten rail plus ci ky kristus. A ake zlavy su na autobusy. Dochadzat budem do Brna. Co si idete vy vybavovat.
-
audiotrack
VIP
- Kontaktovať používateľa:
Re: Cesky ISIC
Ja chodim s ceskym bezne na zlavneny, a vzdy mi ich uznali. Aj na mhd, aj do zoo... vsade
teraz kamarat vravel ze videl v spravach ze uz nebude platit, za to som sa tesil ze fajne na vlak polovica zlava. Budem musiet dako tie tety tam.
na stanici vlakovej ťa pošlú do pr..niekam. význam skratky ISIC je železniciam neznámy. oni majú svoje karty, na ktorých sa môžu ešte napakovať. takže, nechod do brnova vlakom ale busom, tam s ISICmi nemajú problém. osobná skúsenosť, nakoľko v brne tiež študujem 
-
Mek
Addict
Presne tak, pre zeleznice mas narok na studentsky listok len po hranice (v tom state, ktoreho mas ISIC). Ja som isiel do Brna busom a nebol problem tam ani naspat. Uznali mi ho aj v muzeu ako doklad o tom, ze som student.
-
nordkapp_pb
Hardcore addict
na zelezniciach ISIC neplati ani v SR a ani v CR myslim ... ja chodim Brno - PB busom a ISIC bez problemov ... takisto MHD (okrem Brna - tu musis mat šalinkartu
) ...
tym ze na slovensku su sem tam taketo tetky pozadu, tak sa hovori, ze najlepsi ISIC je slovensky ... lebo plati vsade v civilizovanom svete a aj na slovensku, narozdiel od ceskeho napr. ((samochleba to zavisi tetku od tetky a situaciu od situacie))
tym ze na slovensku su sem tam taketo tetky pozadu, tak sa hovori, ze najlepsi ISIC je slovensky ... lebo plati vsade v civilizovanom svete a aj na slovensku, narozdiel od ceskeho napr. ((samochleba to zavisi tetku od tetky a situaciu od situacie))
-
mirak2
Hardcore addict
slovensky isic na slovensku beru ak mas v nom povolenu zsr...v cr slovensky uz nevezmu...dost na hlavu, zbytocne je tam potom to I(nternational)