splynovac skoda 120

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
gego
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

splynovac skoda 120

Príspevok od používateľa gego »

Mam skodu 120 L a kamoska mi dala splynovac zo svojej starej skodovky a ty frajeri v selingu ( http://www.selling.sk/ ) chcu 80 % ceny vzhladom k tomu ze to uz " komplet cele mam " a cela prestavba aj na skodovku stoji 500 € a to neratam prasive kolky na urade proste ten byrokraticky postup + dalsich neviem kolo € a vzhladom na to ze som student co ma malo prachov by som to rad zriesil za par kaciek idealis by bolo ze si to namontujem sam ( reci ze nespravim neodborne a tak si nechajte tym ze ma niekto na to papier sa nic nemeni ties je to len clovek a kamosom som ho uz montoval a funguju ale nacierno a ja nemam nervy ze budem v blave a mi zoberu znacky ) no a ked si to namontujem mozem ist do tej dielne na kontrolu tesnosti napriklad pripadne len certifikat keby sa dal po niekom vybavit .. som ochotny za to dat tak 100 € nejake napady pripadne v polsku alebo nejaka rada a tak diky som vdacny
nordkapp_pb
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Re: splynovac skoda 120

Príspevok od používateľa nordkapp_pb »

100EUR ? blaznis ? polovicu hodnoty auta ? tolko by som do Schadewagenu neinvestoval - musel by byt zlaty ;-) ... vyser na papiere, ked ti ich zoberu, tak nech si ich nechaju a nebudes muset riesit likvidaciu vraku :-P ...

popros nejakeho technika vo firme kde to robia, ci by ti to nenainstaloval ako fusku po praci a tankuj a jazdi ;-)
Shrekzv
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Re: splynovac skoda 120

Príspevok od používateľa Shrekzv »