ak chces studovat ekonomiku, tak lespie uplatnenie budes mat z mendelu...na masarykovej sa viac uci teoria, na mendelu praxzdravim potreboval by som nejake info , referencie ohladom univerzity Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně chcel by som ist na ekonomicku fakultu tak prosim vase postrehy porovnania oproti MU atd. akreditacie a taka ake ma meno .
Aka vysoka skola ?
Re: Re:
Re: Aka vysoka skola ?
caute, tiež som jeden z tých, ktorí sú pred maturitami a potrebujem sa už presne rozhodnúť kam dať prihlášku.....
študujem na OA, priemer mám okolo 1,9......priemerný študent, ktorý sa nerád učí
pôvodne som si chcel dať ako prvú školu TUKE, hospod. informatiku, ale prišiel som na to, že OA má koeficient 1,5, čo je najhorší aký môže byť, ale hádam aspoň na odvolanie ma tam zoberú
ďalej neviem kam presne by mali moje ostatné prihlášky smerovať.....viem, že chcem len niečo v oblasti ekonómie, keďže som z OA a veľa možností nemám....
zaujala ma aj psychológia, i to právo, ale to vylučujem hlavne z dôvodu, že aj keď dejepis som mal rád, mal som ho 2 roky....a na skúškach sa nemôžem porovnávať s gymnazistami....a Česko tiež nie je zlé, ale pekne ďaleko a predpokladám aj ťažšie......
za každí váš názor, či nápad ďakujem
edit : chcel som dať aj prihlášku na policajnú akadémiu, ale zrak nemám najlepší a pritom som počul, že je tá škola dosť postavená na základe známosti.....fyzičku mám dobrú
študujem na OA, priemer mám okolo 1,9......priemerný študent, ktorý sa nerád učí
pôvodne som si chcel dať ako prvú školu TUKE, hospod. informatiku, ale prišiel som na to, že OA má koeficient 1,5, čo je najhorší aký môže byť, ale hádam aspoň na odvolanie ma tam zoberú
ďalej neviem kam presne by mali moje ostatné prihlášky smerovať.....viem, že chcem len niečo v oblasti ekonómie, keďže som z OA a veľa možností nemám....
za každí váš názor, či nápad ďakujem