Domáca Wifi zóna - WL 5460AP v2
Domáca Wifi zóna - WL 5460AP v2
Zdravím, mám kvázy problém, chcel by som si doma vytvoriť wifi sieť za pomoci routra vid názov témy. Čo mám preto spraviť ?
Re: Domáca Wifi zóna - WL 5460AP v2
otvor si prehliadac(firefox napr.) zadaj 192.268.1.1 a dostanes sa do nastaveni routra, potom uz len nastavit potrebne veci, ako sa mozes inspirovat tu
No nejde mi to, a na routry mám zozadu fixkou napísanú nejakú IP adresu (10.10.3.143), keď zadám tú adresu, tak si odomňa vypýta login a heslo, lenže ja to heslo nemám, ani login. Mám pocit, že treba prepísať firmware v routry, pretože som ten router používal na starom 2,4ghzi.
Čo mám spraviť, neviem ako to mám spojazdniť, nič nejde, ani tá tvoja IPka ...
V tomto som amatér, nemám skúsenosti s Wifi, takže žiadam vás o radu.
Aj som ho reštartol, nič, nemám od neho ani manuál, na nete je manuál, ale nieje tam žiadny login, ani heslo, žiadna zmienka.
Skúšal som defaultnú IP podla manuálu (192.168.100.252) tam mi konečne vyhodilo tabulku, ale zostal som stáť ako som písal hore, pri logine a hesle.
Čo mám spraviť, neviem ako to mám spojazdniť, nič nejde, ani tá tvoja IPka ...
V tomto som amatér, nemám skúsenosti s Wifi, takže žiadam vás o radu.
Aj som ho reštartol, nič, nemám od neho ani manuál, na nete je manuál, ale nieje tam žiadny login, ani heslo, žiadna zmienka.
Skúšal som defaultnú IP podla manuálu (192.168.100.252) tam mi konečne vyhodilo tabulku, ale zostal som stáť ako som písal hore, pri logine a hesle.
-
Mek
Addict
- Kontaktovať používateľa:
Skus prazdny login a prazdne heslo, pripadne admin-admin a podobne kombinacie. Ta desiatkova adresa bude asi vonkajsia (v ramci nejakej vacsej siete) a ta 192... je vnutorna adresa.
-
PhYs0c
King