wifi ako spravne nastavit

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
duboo
Medium Expert
Medium Expert

wifi ako spravne nastavit

Príspevok od používateľa duboo »

viem ze tem tu je o wifi vela ale nevedel som do ktorej sa zapojit tak ma mozte potom presunut..ide o to ze som si kupil wifi router ,zapojil do neho kabel z modemu potom prepojovaci z pc vsetko svieti ako ma,teda ako aj pisu v navode ale dalsi krok v nom je ze zariadenie pouziva standardne sietovu adresu a 192.168.2.1 a ze ip adresu hostitelskeho pc mam nastavit na 192.168.2.xxxx kde namiesto xxxx mam dat cislo od 002 do 254 a ze masku podsiete mam nastavit na 255.255.255.0...kde toto mam nastavit???lebo do internetu som dost laik a dalej v tom navode mam napisane ze mam otvorit IE a do riadku z adresou mam dat 192.168.1.1 a ma sa mi otvorit nejaka tabulka z loginom a heslo ale mne to vobec nejde len mi napise ze IE nenasiel adresu. :smt017 dakujem za pomoc
DjBass
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: wifi ako spravne nastavit

Príspevok od používateľa DjBass »

Aký máš operačný systém?
duboo
Medium Expert
Medium Expert

DjBass napísal:Aký máš operačný systém?
windows xp sp3
DjBass
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

"Štart" - "Ovládací panel" - "Sieťové pripojenia"
Na tvoje pripojenie klikni pravým tlačidlom na "Vlastnosti". V zozname klikni na "Internet Protocol (TCP/IP)" a potom na "Vlastnosti", tam to všetko nastavíš.
duboo
Medium Expert
Medium Expert

ok tam som sa dostal mal som tam ze ziskat adresu automaticky tak som to odksrkol napisal adresu ip a tu masku podsite ale co mam dat do vychozi brana?? a pod tym to DNS nechat ziskat automaticky alebo co?? diky

edit:tak nasiel som si v nastaveniach pripojenia co tam mam asi napisat ale stale ked zadam do IE to cislo 192.168.1.1 tak sa mi ziadny spravca nespusti len mi napise ze nenasla sa stranka
DjBass
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa: