Chcem odísť do zahraničia

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
jackb
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: Chcem odísť do zahraničia

Príspevok od používateľa jackb »

ked to tak citam, bola velka vyhoda mat agenturu v Irsku, ktora mi do 4 hodin o priletu nasla job aj s byvanim... ale to bolo pred krizou...
seth82
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa seth82 »

Son-Goku: študujem - ešte mi chýba rok a pol do ukončenia práva. Je v tom aj detailné Európske Právo, takže to môžem uplatniť v podstate hocikde (vedomosti, samozrejme nie právnickú prax ako takú). Rusko ma neťahá, stačilo mi Slovensko a teraz UK :) Máš pravdu, je tu celkom bieda, ale zasa nie je to až také zlé...Po čase si robotu človek nájde. Len to chce trpezlivosť.

begbee: ja som poslal od 16 Júla dodnes presne 53 žiadostí o prácu. Je síce pravda, že moje platové nároky sú vyššie, ale predsa len, to je už slušný počet a furt sedím doma na riti :) Neboj, podarí sa, jobcentre pozeraj každý deň hneď ráno, na obed a podvečer, okolo 4pm, najlepšie je potom zfleku volať zamestnávateľovi. Agentúry treba otravovať - ja som síce cez agentúru nepracoval, ale viem to od mojej bývalej spolubúvajúcej, ktorá ich proste chodila otravovať, alebo im vyvolávala a nakoniec jej tú robotu našli. Pred vianocami bude frmol, takže istotne bude aj viac práce. Pred vianocami mala spolubývajúca aj nadčasy, čo sa v agentúrach veľmi nedeje...
http://www.agencycentral.co.uk/agencyse ... hester.htm toto si asi pozeral, že? Ja som takto chodieval s bratancom, keď tu bol cez leto - sosnul som si zoznam agentúr, povyberal tie najvhodnejšie, mobil do ruky, google maps a jebs na autobusy alebo peši behať. Raz sa určite niečo nájde, nestrácaj nádej...Je tu toho po milú riť, len to netreba vzdávať....

Akurát ma napadlo - už si si požiadal o NI?

Až sa zamestnáme, tak ťa dôjdem do tej vašej diery pozrieť, chodievam tam občasne...
Scorpion90
King
King

Príspevok od používateľa Scorpion90 »