Boh, náboženstvá, religionistika, filozofia života a viera

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...

Ste veriaci?

ano
569
52%
nie
531
48%

Celkom hlasov: 1100

Janio
Zablokovaný
Zablokovaný
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Boh, náboženstvá, religionistika, filozofia života a viera

Príspevok od používateľa Janio »

No takže nerád tu píšem... ale na náboženstve sa do mňa obúl kaplán a celú hodinu bol rozhovor iba medzi nami (asi ako tu na hojku.... :D)

Vytiahol na mňa Einsteinovú teoriu relativity (vraj nejak súvisí s tým že existuje boh) a ešte aj vzorec E=m.c2 (na druhú)
Našiel som to len v ang. a chcel by som sa o tom dozvedieť viac (a ak to súvisí z bohom tak by ste mi to mohli vysvetliť)
Ďalej začal do mňa rypať že Darvin len potvrdil existenciu boha čo sa mi nezdá...takže ako to bolo ? (ja to teraz študujem, ale napíšte svoje názory)
+ neviem odpovedať na otázku aku mi položil znela typu: "Všetky chemické a fyzické procesy/zákony dávajú zmysel, prečo to tak vzniklo ? je jasné že to musel spraviť niekto inteligentný a tak to zariadiť" viete nato odpoveď ? Určite to že to je tak inteligentne zariadené neznamená že to spravil boh...
A dúfam že hughito a empharko napíšmu mi dobré fakty, podložené (netreba všetko vypísovať ja si to aj pozistujem) do budúcého piatku aby som ho zmetol a tie najčastejšie otázky ktoré vravia na svoju obhajobu aby som vedel čo odpovedaďa

vopred THX
Pilifo
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Pilifo »