webovy album
webovy album
nemohol by mi niekto poradit program alebo nieco ako si vytvorim vlastny fotoalbum ktory mozem pridat na web ?
Re: webovy album
Jalbum
nieco ine by nebolo ?
A čo myslíš tým "vlastný fotoalbum"? Pridať vlastné fotky, alebo aj vlastný design, efekty apod?
Čo tak niečo takéto http://www.flashgallery.org/ - demo

Prípadne iné flash galérie, google ti ich vypľuje až až...
Čo tak niečo takéto http://www.flashgallery.org/ - demo
Prípadne iné flash galérie, google ti ich vypľuje až až...
-
Grim
Darca
- Kontaktovať používateľa:
...no veď práve, že vypľuje...kto sa v tom má vyznať?...ja tiež akurát zháňam nejakú decentnú galériu ladenú do čiernej...akurát ma pri hľadaní odrádza to množstvo bordelu čo je okolo toho...samé demo, trial, tam nefunguje to, hento je neestetické...na každej galérii sa niečo nájde...a ja som totálny amatér do flashu...ja by som potreboval nejakú aplikáciu že "sem pretiahni obrázky" "tu si vyber design" a "tu klikni na vytvoriť"... 
zhanam presne to iste co grim
nahadzat fotky kliknut a vytvori album
mal som 3
program 1, robilo albumy o velkosti 200mb, jedna fotka mala aj 2mb co sa nacitavalo jak slimak
program 2, aj pri nastaveni najvyssich nastaveni fotky boli kockate
program 3, z tych asi najlepsi jediny ktoreho nazov si pametam Image Gallery Maker robil klasicku galeriu ALE nedalo sa nastavit kolko fotiek ma byt na 1 strane, cize ak som hodil 50 fotiek tak vsetky boli na 1 strane
nahadzat fotky kliknut a vytvori album
mal som 3
program 1, robilo albumy o velkosti 200mb, jedna fotka mala aj 2mb co sa nacitavalo jak slimak
program 2, aj pri nastaveni najvyssich nastaveni fotky boli kockate
program 3, z tych asi najlepsi jediny ktoreho nazov si pametam Image Gallery Maker robil klasicku galeriu ALE nedalo sa nastavit kolko fotiek ma byt na 1 strane, cize ak som hodil 50 fotiek tak vsetky boli na 1 strane
-
Grim
Darca