vsetko o it

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
mirak2
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok

Re: vsetko o it

Príspevok od používateľa mirak2 »

p4ra napísal:Ja si osobne myslim, ze nie na vsetku informatiku potrebujes skolu. Osobne uz informatiku robim profesionalne, ze sa tym zivim cez 7 rokov a plus par dalsich, co som sa ucil sam. NIE SOM programator, preto si nedovolim pochybovat o tom, ze matematika nie je dolezita v niektorych oboroch.
Kazdopadne robim s Windows, UNIX, AIX, HP-UX, Itanium, Citrix servermi atd.. kazdy den. Do skoly som nechodil, nikde som sa to neucil. Bol som samouk, doma, testovanie, potom v praci, za pochodu, na testovacih environmentoch atd..
dakujem, ze si sa zapojil, potvrdil si, co som napisal :) len si dosad za blbec = clovek co nema IT vysku, napisal som povodne blbec, lebo prave do tsystemsu sli vsetci, ktori nepresli prvym rocnikom u nas kvoli matike ale aj taki co programovat nevedeli...a presadili sa tam, jeden uz je veduci neviem coho v blave...pritom bol tupy jak poleno :D
mirak2 napísal:nemusis robit nic a pojdes robit nejakeho administratora do tsystemsu a podobnych firiem, kde si radsej vyberu blbcov, si ich vychovaju (cez akademiu) a potom si ich drzia, lebo vedia ze blbci na viac nemaju...
prvacka matika na tuke fei je tiez taka...ehm...z mojho pohladu je to matika z rychlika, urobi sa trochu toto, trochu tamto, nevies? nevies, dovidenia...u nas to mame v 5 predmetoch v dvoch semestroch za dokopy nejakych 30 kreditov...a berie sa to poriadne

k veci: najlepsia literatura je google, vymysli si projekt, akokolvek sa ti bude zdat na zaciatok nad tvoje sily...s pomocou vlastneho odhodlania a googlu (a mozno hojko fora) ked to za par mesiacov dokoncis, to je sladky pocit vitazstva :)
phatres1994
Star
Star

Príspevok od používateľa phatres1994 »

lenze vy mi tu vsetci pisete projekt..co to vlastne je ten projekt?..co pod neho vsetko spada? co to vlastne je?
mirak2