Vysielačky(Rádiostanice) - CB & PMR: Vysiela ešte niekto

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
IMI
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Vysielačky(Rádiostanice) - CB & PMR: Vysiela ešte niekto

Príspevok od používateľa IMI »

Mrknite tu, ci o nieco nemate zaujem ;) : http://www.hojko.com/p-zdroje-cb-vysiel ... 47924.html
sallem
Novice
Novice

Príspevok od používateľa sallem »

Ahojte,

som čisto čistý laik ale riešim potrebu komunikácie, a napriek tomu, že som prešiel celú debatu, nie je mi jasné, čo vlastne potrebujem :D

Doteraz som nemal tuša, ani o tomto, čo som sa dočítal. Preto hneď predom ďakujem za tieto početné informácie, čo odzneli.

Akoby som začal, ehm.
Teda - som včelár a zrejme ma "osud" dostal do štádia, že budem musieť "prekričať" nejakú (zatiaľ asi nie príliš veľkú) diaľku. Logicky by sa natískalo PMR. Ostal som dosť rozčarovaný, že tých propagovaných 9-10 km je utópia. Za každú cenu samozrejme nemusím vyhadzovať bubáky, tobôž za mrákotiny.
+ Časom možno tých včelárskych kilometrov pribudne, preto sa pýtam, či by to nemalo byť CB?

Nič iného (zatiaľ) nehľadám. Myslím "pokec v éteri". Čo nie je, ale môže čochvíľa byť, teda ak by ma to oslovilo - s tým CB by som asi v tom prípade mal zabité dve muchy jednou ranou. Či?
Druhá vec je, že netuším, ako je na tom s CB fandami na juhu SK. +/- Nové Zámky, Štúrovo...

Ideálny stav by asi bolo = "nie rúčka" do auta s magnetickou anténou a tiež "nie rúčka" (asi so zdrojom?) na doma... To by mohlo pekne fungovať na tých dajme tomu 10-15 km?

Viete prosím poradiť?

Ďakujem
adox
Light Professional
Light Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa adox »

Zdravím mám vysielačku Freetalker F618: 8 kanálů, 38 sub, 446 MHz, dosah 3 km a chcem sa spýtať či by bolo možné snou zachytit keby som bol napr. v meste nejaké policajne vysielačky alebo pod. diki
.cov
Star
Star

Príspevok od používateľa .cov »