takže z fleku: potreboval by som "vyrezať " logo istej hudobnej skupiny z nie moc kvalitného obrázku, získať tak krivky obrysov, zväčšiť a použiť logo ako grafiku na tričko.
sám som v grafike úplny začiatočník, stiahol som si GIMP2, skúšal som to orezávať no bola to katastrofa... hranaté, nekompletné, zubaté, deformované... chcel by som teda poprosiť niekoho kto vie robiť s grafickými programami, či by sa mi na to nepozrel. je to vôbec možné spraviť? čo musí obrázok spĺňať aby to bolo možné?
mám ešte tri otázky:
1) v akom programe si to robil?
2) je náročné na zručnosť / na čas to v tom programe spraviť? cca ako dlho ti to trvalo?
3) je nejaký jednoduchý editor čím by som to mohol otvoriť a prípadne si tam ešte niečo dopísať? GIMP sa na to nechytá...
1.) Macromedia Flash 8 pro + wcs3Dcreator (druhý menovaný nezoženieš urobil som si ho ja, použil som ho na detegovanie kriviek a potom som ho použil aj na ten 3D výstup)
2.) keď sa vtom naučíš robiť nie je to ťažké, len keby bol ten obrázok vo väčšom rozlíšení, dala by sa použiť aj funkcia TRACE, robil som to cca 11 minút
3.) Adobe Illustrator, Macromedia/Adobe Flash
hm tak si aj programuješ vlastné programy, to už je trošku iný level...
oné a ešte mám otázky:
1) aké odporúčaš minimálne rozlíško, kedy sa oplatí pracovať s obrázkom (vystrihávať nejaké logo)?
2) ktorý z programov MF8pro / Adobe Illustrator / Adobe Flash je vhodnejší pre začiatočníka, ktorý by chcel len jednoduché práce s objektom? (zmena farby, nejaký ten efekt aplikovaný na font, atď)
1.) No ja nie som grafik, len do toho vŕtam, ale rozlíšenie pri vyrezávaní je vhodné čo najväčšie (zrejme bude súhlasiť každý)