Kam po škole?

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
jackoff8
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Kam po škole?

Príspevok od používateľa jackoff8 »

Som študent 4-tého posledného ročníka na Strednej odbornej škole elektrotechnickej v Trnave, odbor Mechanik počítačových sietí, chcel by som sa opýtať kam by ste mi odporučili ísť pracovať po škole, respektíve kam by ste išli vy, keďže tento školský rok maturujem, tak ma vaše rady a názory dosť zaujímajú, preto vopred ďakujem za odpovede.
Grim
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Re: Kam po škole?

Príspevok od používateľa Grim »

...neviem ako ostatní, ale ja som išiel na ÚPSVAR...
uplink
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa uplink »

Záleží na dvoch veciach. Vieš niečo robiť dobre? Myslím tak, že by Ťa výška len brzdila? Alebo vieš veci len priemerne a pomohla by Ti?
Fuxxo
Darca
Darca

Príspevok od používateľa Fuxxo »

do 25. (alebo 26. neviem presne) roku zivota ho zivi rodic. ak nemas vyhliadnutu pracu, ktora ta bude bavit, repsp. ktoru vies robit, tak urcite chod na vysku. ked aj lahsie zameranie. Ked ju skoncis, tak nebudes len tak zametat ulice.. budes zametat ulice s titulom. studovani, ak som vas urazil, tak pardon, nemal som to v umysle. neberte to ako urazku ale ako krutu realitu. nehovorim to ja, ale 30 000 nezamestnanych vysokoskolsky vzdelanych mladych ludi + kazdy rok pribudaju dalsi...
jackoff8
Light Professional
Light Professional

Ide mi o to aby ste mi poradili, kam by bolo dobré ísť robiť po škole, aby som mal niečo vyhliadnuté, ďalšie štúdium teraz nepreberajme, povedzme že mám za sebou maturitu, po čom by ste sa obhliadli? Uplink: Či niečo viem dobre, no keďže som napísal, že študujem v odbore mechanik pc sietí, tak ma bavia počítače a všeobecne všetko okolo nich, s nimi viem dosť dobre.
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa audiotrack »