Problém vo vzťahu

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
maciatko99
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok

Re: Problém vo vzťahu

Príspevok od používateľa maciatko99 »

Urážky, nadávky a skoro nič iné. Ďakujem tým pár ľudom, ktorí sa tu dokázali pri všetkej slušnosti vyjadriť, či kladne alebo aj kriticky, potešilo ma to. Stále mám však pocit, že tu ide z vašej strany len o peniaze. Nepísala som, že som podvádzala priateľa s bohatým. Nepoznám jeho finančnú situáciu, ale pravdepodobne bude zarábať nadpriemerne, nie som však odkázaná na takéhoto muža, pretože sa dokážem postarať o seba aj sama. Pracujem, popri tom diaľkovo študujem, mám zvoje záľuby aj svojich kamarátov.

Rozhodla som sa, že mu to v sobotu poviem, nerada by som kazila vianočnú atmosféru, nie zbytočne som dnes v práci dokončovala veci, poobede sa túlala po obchodom a do polnoci piekla a varila. Takže v sobotu príde ten deň a som ochotná niesť všetky následky, len sa bojím toho čo príde a tak som pripravená po tom radšej odísť, určite bude chcieť byť sám.
hughito
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa hughito »

Ja sčasti súhlasím so silmarillom, už som to naznačil aj v mojom predchádzajúcom príspevku.

Označenie kur*a mi tiež príde tvrdé, to by potom boli kur*y a kurváči všetcí tí, ktorí podviedli partnera.

Túto osobu jednoducho ovládol chtíč, ktorý zvíťazil nad rozumom. V konečnom dôsledku bude pykať ona. A podľa mňa, keď to spravila, tak je možné, že až také ideálne v ich vzťahu to nebolo a niečo tam mohlo chýbať - čo vyplýva na povrch až teraz.

Tieto veci záležia aj od osobnosti a celkového charakteru: ja som chodil s frajerou vyše 2 a pol roka a nikdy ma ani len nenapadlo ju podviesť - ani keby som mal akúkoľvek možnosť či ponuku. Práve že by som vychutnal to odmietnutie s tým pocitom, že mám osobu, ktorú milujem a fakt mi zo za to nestojí.
maciatko99
Medium Star
Medium Star