Reinštalácia Windowsu?
-
somethingdark
Novice
Reinštalácia Windowsu?
Zdravím. Myslím, že mám v počítači nevyžiadané súbory ktoré mi zisťujú heslá (môj gmail mi napísal, že sa tam niekto logol z Číny) a chcel by som sa opýtať, či neexistuje spôsob ako vymazať všetky data z HDD bez toho, aby som musel vymazať Windows. Dôvod je taký, že pri kúpe notebooku som k nemu dostal aj Windows 7, ale nemám k nemu CD ani nič podobné. Ak by to ale nešlo, tak mám aj original CD Windowsu XP, ale to tiež neviem ako nainštalovať (ak ho dám do mechaniky, nemôžem dať možnosť nainštalovať Win XP). Ďakujem vopred (som tak trochu amatér, takže pomalšie na mňa).
Re: Reinštalácia Windowsu?
Neviem presne ako sa to volalo. V škole som niečo tiež takéto potreboval. Volá sa to System Restore (Aspoň sa to mne volá na 7čke). Obnoví ti bod windowsu. Keď som to spravil na škole tak vymazalo úplne všetko z C okrem windowsu. Či to spraví aj na D neviem. Ale vôbec neviem či by toto mohlo byť tvoje riešenie.
btw máš originálny windows ale nemáš ho na nosiči. Nemáš ho niekde náhodou na HDD? A čo ti robí pri inštalácii windowsu XP.
btw máš originálny windows ale nemáš ho na nosiči. Nemáš ho niekde náhodou na HDD? A čo ti robí pri inštalácii windowsu XP.
-
somethingdark
Novice
Pochybujem, že mám na disku inštalačku Win 7, a čo sa týka toho Win XP tak keď sa objaví to modré okno, možnosť Instal Windows XP je sivým písmom a keď na ňu kliknem tak sa nič nestane (určite všetci poznáte).
No skús čeknuť D, a či nájdeš niečo s názvom Recovery. A s tým sivým písom XP neviem čo si chcel povedať
.
-
somethingdark
Novice
Pravdu povediac mám iba Céčko
. A k tomu sivému písmu: http://img339.imageshack.us/i/image1pvf.png/ (neviem ako sa dávajú obrázky)