Zdravím,má niekto skúsenosť s touto knihou? a aj tí čo ju nemajú aký máte na ňu názor?
Chcel by som začať s PHP no skúsenosti s PHP sú u mňa asi také, že viem ako začín a končí php code... tušim nejak takt <? ?> asi ale to je jedno tým som len chcel povedať, že som úplny začiatočník.
Poprípade akú knihu by ste mi odporučili
Zrejme som sem zabudol dať link: http://www.martinus.sk/?uItem=75864 moj fail
Kniha PHP
-
audiotrack
VIP
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kniha PHP
ťažko je odporučiť, pretože php sa tak rýchlo vyvíja, že veľa kníh je dnes už oničom. Určite sa pozri po niečom čo má v názve "pre začiatočníkov" alebo pre zelenáčov a podobne. Ale skús nájsť čo najnovšiu (ideálne aby tam písali o php5). Mne sa napríklad nedávno dostal do rúk projekt, ktorý písal programátor (nie študák, ale programátor čo za to berie prachy) a očividne sa učil z nejakých starých kníh. Projekt to bol veľký a dobre spravený, ale keď som ho pustil na localhoste, zabil som asi 4 hodiny opravovaním aby mi nevypisovalo warningy lebo "pán programátor" asi nevie čo je to php5 a čo sú normy. Keď som updatol php na najnovšie, tak som to už vôbec nespustil. A práve takto to dopadne keď sa neikto naučí zo starej knihy a potom si neobnovuje svoje vedomosti s príchodom novej verzie php. Ale to som už odbočil, takže ak chceš základy, je jedno aká kniha to bude, len nech je pre začiatočníkov. Rozšírenie sa už radšej potom uč z netu
jiri brazda PHP5 zaciname programovat
Toto precitat zbezne a potom kodit dalej podla netu.
Ak tuto knihu chces poslem ti ju zdarma (za cenu postovneho). Mam ju doma zapadnutu prachom nepouzivanu.
ozvi sa na mail [email protected] (ak chces)
Toto precitat zbezne a potom kodit dalej podla netu.
Ak tuto knihu chces poslem ti ju zdarma (za cenu postovneho). Mam ju doma zapadnutu prachom nepouzivanu.
ozvi sa na mail [email protected] (ak chces)
e-mail odoslaný
Ja mám zatiaľ čo sa týka PHP len túto knižku:
http://www.martinus.sk/?uItem=41559