som hrac cska ale obcas by som si fakt s radostou zahral call of duty modern warfare 2,nfs shift a ine podobne hry dalo by sa na tejto masine nieco zahrat ? pise sa tam ze ano, ci to neni marketingovy tah tak to teda netusim . teraz mam staru kraksnu(zahram si max tak csko) tak chcem vediet ci sa mi to oplati. fakt dakujem za rady.
na hry tieto "haraburdy" nie su...mozno by si na tom MW2 rozbehol celkom obstojne, no nikdy to neostane len pri jednej hre, preto nevidim dovod preco v danom rozpocte neskusit skladacku, ktora bude 3x tak vykonna
- kludne tam mozes hodit lacnejsie 2-3jadro, lacnejsi zdroj (450W), lacnejsiu grafiku (5750...), atd atd da sa s tym pekne experimentovat, staci napisat rozpocet...uz len tato (sice neuplna) zostava je s vykonom uplne inde...
A ste si isti znackou acer? pocul som ze su kazive.
a ta geforce 9400 je vykonnejsia ako ta gt218 ion 2 (tak neako)? + to iste len s procesorom.
fakt srry som dost laik tak sa musim spytat na vsetko.
fakt thx.
I keď to nie je ideálna zostava, pretože by som na tvojom mieste chcel už USB 3.0, taktiež WiFi konektivita sa hodí, takže pozeraj niečo s týmito parametrami.
podobne ako johny...hladam nejake benchmarky ale neviem sa k nicomu dopatrat avsak na nejakom fore chlapik prirovnal gt218 ku 8400GS, no co je na tom pravdy ti zrejme nikto nepovie...
//tu mas aspon video ...nic ine, coho by si sa mohol chytit som nenasiel...
VerBatim_ napísal:ten dell sa mi lubi ale neviem nikde najst jeho graficku..?
Integrated graphics with Blu-Ray DiscTM support or Mainstream graphics options from ATI and Nvidia®
Whether you’re gaming, watching DVDs or editing video on your Dell Studio desktop, the quality of the graphics you experience is only as good as your video card. Along with the display, the video card affects the number of colors available, contrast, resolution and overall performance.
lol to som si vsimol ale vidis tam niekde presny typ?