Toto by som skôr zaradil medzi akési hľadám, alebo návody, ale zjavne sa tam nedá pridať nová téma. Rád príspevok zmažem, ak sa ukáže, že patrí niekde úplne inde.
Asi to určitú množinu trollov bude strašne rozčuľovať, že sa pýtam k tejto téme práve takúto otázku, ale spolieham na to, že tu nájdem nejaké odpovede, ktoré by mohli aj pomôcť
Rád by som vedel, či existuje nejaký známy (či menej známy) spôsob, ako zvýšiť rýchlosť písania desiatimi prstami. Potešia aj nejaké overené tipy a triky, ktoré pomohli vám, ale zase nie úplne triviálnosti, nejakú rýchlosť už mám. Zopár klasických programov, ktoré som si prešiel síce techniku naučia a aj ako tak upevnia, ale potom už nepomáhajú a samotná dlhodobá prax bežného písania už neprináša také výsledky; nepostačuje.
Som si istý, že existujú nejaké techniky, alebo spôsoby, ako navýšiť rýchlosť k vyšším číslam, nakoľko tí, ktorí sa tým živia to určite potrebujú v nejakom štandardnom rozmedzí. (ak niekto viete, aké sú v takýchto joboch očakávané rýchlosti písania v CPM, tak aj to poteší, nech si robím trošku obraz).
Za snahu ďakujem.
Technika desiatich prstov / desiatimi prstami - improve
-
forgottten
Medium Star
- Kontaktovať používateľa:
-
94jakub
Guru wannabe
- Kontaktovať používateľa:
Re: Technika desiatich prstov / desiatimi prstami - improve
Myslím že najdôležitejšie je mať správnu pozíciu ruky na klávesnici a poznať naspamäť kde stlačiť bez toho aby si sa na tú klávesnicu pozeral.
Ale toto som moc neskúmal ani neštudoval (teda vlastne vôbec
) tak ti nemôžem zaručiť. že to je pravda.
Ale toto som moc neskúmal ani neštudoval (teda vlastne vôbec
-
javatar
Hardcore addict
no poznam techniky na ziskanie vacsej rychlosti pri hre na gitaru, tak ti to jednu prepisem do podoby pre klavesnicu, snad ti to pomoze
cela filozofia je v tom rozdelit rychlost pisania do istych urovni
1. pisem bez chyb, v pohode (rutina)