btw : som student a pracoval som len na dohodu ...
daňové priznanie
-
pegasusss
Light Professional
daňové priznanie
prosim vas , dopocul som sa o tom , ze co mi bolo stiahnute z vyplaty ( daň ) , tak ze mam nárok na jej vratenie , pokial som neprekrocil nejake limity alebo nieco podobne .... v tomto obode som ako v španielskej dedine .... mohli by ste mi poradiť ? dakujem , K + 
Re: daňové priznanie
Ak tvoj zdaniteľný príjem za rok 2010 nedosiahol sumu 4025,70 € a bola ti z tvojho príjmu odvedená zamestnávateľom daň, máš nárok na jej vrátenie.
-
pegasusss
Light Professional
ano ano nepresiahol tú sumu ... a teda kam mam ist a co mam zobrat okrem daňovych vypisov ?
Chod za posledným zamestnávateľom a požiadaj o ho o vykonanie ročného zúčtovania preddavkov na daň. On ti potom urobí aj daňové priznanie.
treba podat danove priznanie... medzi inymi je tam kolonka cislo uctu kam ti maju poslat preplatok
potrebujes od vsetkych zamesnavatelov tie danove vypisy, a ked si bol studentom od 1.1. do 31.12.2010 tak tusim potrebujes potvrdenie o navsteve školy ak si nemal dohodu na celý rok (1.1.-31.12.) a zaniest to tomu kto to robí ale to už ja neviem mne to robi jeden clovek cez ulicu 
potvrdenie o navšteve školy nepotrebuješ, stačia ti výpisy od zamestnavatelov, ked si šikovny danove spravis aj sám nie je to žiadna veda vyplníš 10 koloniek a je to.
-
pegasusss
Light Professional
aha jasne , a teda mam ist na danovy urad a tam k akej tej sekcii alebo teda je to tam nejak rozdelene ci ? alebo tam ma nasmeruju ked im poviem s cim som prisiel ci ?
-
pryja
Darca
- Kontaktovať používateľa:
na kazdom vacsiom urade su informacie, kde ti poradia ohladom tlaciv. atd a nasmeruju ta do spravnych dveri.
ak chceš tlačivo najdeš ho aj na webe daňového riaditelstva a doma vytlačíš
-
pegasusss
Light Professional
dal by si mi prosim presny link na to tlacivo ? lebo som si dal stranku portal danovej spravy SR a dako sa tam nevyznam ...